eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżRoboty remontowe węzłów sanitarnych i schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Chodzież: Roboty remontowe węzłów sanitarnych i schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 310030 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Jana Kochanowskiego 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2812535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3chodziez.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa - Szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe węzłów sanitarnych i schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe węzłów sanitarnych i schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Szacunkowy zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie robót remontowo budowlanych, schodów zewnętrznych, szatni z łazienką i łazienki. a) Schody zewnętrzne: - rozbiórka istniejących betonowych schodów zewnętrznych i wykonanie nowych, - obłożenie schodów płytkami antypoślizgowymi, - montaż balustrady i pochwytów ze stali nierdzewnej polerowanej, - ułożenie chodnika z kostki betonowej, b) Szatnia z łazienką: - wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV z obrobieniem i malowaniem ościeży, - wymiana stolarki drzwiowej, - przebudowa pomieszczeń szatni i łazienki, - wymiana lamp oświetleniowych z przeróbką instalacji, - mechaniczne usuniecie powłok malarskich, - ułożenie ścian i posadzek płytkami, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymiana grzejników co, - montaż urządzeń sanitarnych, c) Łazienka: - wymiana stolarki drzwiowej, - przebudowa pomieszczeń sanitarnych, - przeróbka instalacji wod - kan, - wymiana lamp oświetleniowych z przeróbką instalacji elektrycznej, - mechaniczne usuniecie powłok malarskich, - ułożenie ścian i posadzek płytkami, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymiana grzejników co, - montaż urządzeń sanitarnych, 2. Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarze robót -kosztorysie ślepym, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty stanowią załączniki no niniejszej specyfikacji. Przedmiar i STWiORB dostępna jest na stronie internetowej: www.sp3chodziez.webpark.pl (zakładka: Przetargi - Biuletyn Informacji Publicznej). 3. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt, materiał i urządzenia oraz kadrę do wykonania zamówienia. 4. Zawarte w przedmiarze wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów maja charakter przykładowy (zostały przyjęte dla celów obliczeniowych). W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie. 5. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu w celu dokonania własnego obmiaru a także by zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty remontowo budowlane( np. malowanie, gipsowanie, szpachlowanie, układanie płytek, roboty w zakresie instalacji elektrycznej, roboty w zakresie instalacji sanitarnej, wymiana okien i drzwi)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz robót z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane prawidłowo.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane. Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą kierować robotami budowlanymi, wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Inne dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami. 2.Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne do ZUS. 3.Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych na realizacje niniejszego zamówienia. 4.Wykaz robót budowlanych wraz z referencjami. 5.Wykaz osób wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Dokumenty wymienione powyżej w pkt. 12. niniejszej SIWZ. 7.Informacje o podwykonawcach (jeśli dotyczy). 8.Pełnomocnictwo uprawniające do występowania w imieniu Wykonawcy i podpisywania ofert (jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub innej ewidencji działalności gospodarczej) 9.Kosztorys ofertowy (jest tylko i wyłącznie elementem informacyjnym dla Zamawiającego) Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3chodziez.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kochanowskiego 1, 64-800 Chodzież.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kochanowskiego 1, 64-800 Chodzież - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.