Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Rawa Mazowiecka: Dostawy opału: Węgiel orzech II
Numer ogłoszenia: 31002 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, faks 046 8142474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl Menu: Instytucje, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału: Węgiel orzech II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy opału: węgiel orzech II. Okres realizacji zamówienia 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Przewidywane ilości w okresie 12 miesięcy: ok. 390 ton. Wymagane parametry: 1. wartość opałowa: min. 27 000 kJ/kg 2. zawartość popiołu: max. 15% 3. zawartość siarki: max. 0,8%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00 - 10.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium do postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z dyspozycją art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8.ewentualne pełnomocnictwo , jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu właściwego rejestru dla osoby uprawnionej do składania podpisów w imieniu Wykonawcy 9.ewentualne zastrzeżenie dokumentów, stanowiących tajemnicę handlową firmy, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim poza członkami Komisji Przetargowej, 10.Formularz Oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 specyfikacji, 11.W przypadku, gdy Wykonawca powierza wykonanie niniejszego zamówienia Podwykonawcy do oferty należy dołączyć informację w jakim zakresie wykonanie zamówienia zostanie powierzone Podwykonawcy - wg wzoru załącznika nr 3 specyfikacji oraz umowę przedwstępną zawartą z Podwykonawcą. 12. Certyfikat jakości oferowanego przedmiotu zamówienia , który musi zawierać w szczególności: - wartość opałową, - zawartość popiołu, - zawartość siarki, - wilgotność.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl, Menu: Instytucje, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
96-200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14
lub pobrać ze strony internetowej wskazanej w pkt. IV.3.1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96-200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14 Sekretariat SP ZOZ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ścieki
- Budowa magazynów nr 6, 9A, 9B i 10A
- Dostawa sprzętu w ramach projektu
- Wykonanie instalacji zasilania szaf technologicznych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli - realizacja projektu pn. "Aktywna szkoła zawodowa bez barier"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





