eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą pokrycia podłogi w pomieszczeniach Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy znajdującego się przy ul. Piekarskiej 16a we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Bydgoszcz: Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą pokrycia podłogi w pomieszczeniach Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy znajdującego się przy ul. Piekarskiej 16a we Włocławku
Numer ogłoszenia: 310007 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319000 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 24 00, faks 52 321-42-40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych wraz z wymianą pokrycia podłogi w pomieszczeniach Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy znajdującego się przy ul. Piekarskiej 16a we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku biurowym oraz zmiana podłogi z PCV na panele podłogowe, w siedzibie Oddziału OIP w Bydgoszczy, który znajduje się przy ul. Piekarskiej 16a we Włocławku. Zakres robót: -wyniesienie lub przesunięcie i zabezpieczenie wyposażenia pokoi biurowych na potrzeby prowadzenia prac malarskich, a po ich zakończeniu wniesienie i ustawienie mebli;- zburzenie ścianek stanowiących boki wbudowanych szaf biurowych; - uzupełnienie ubytków powstałych w wyniku zburzenia ścianek bocznych szaf; -przygotowanie ścian - usunięcie odspojonych starych przemalowań, przeszlifowanie i odtłuszczenie powierzchni, uzupełnienie ubytków i zagruntowanie ścian preparatem uzgodnionym z przedstawicielem zamawiającego; -dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną w kolorze pastelowym (kolor uzgodniony z przedstawicielem zamawiającego); -malowanie lamperii w ciągach komunikacyjnych i korytarzach (kolor uzgodniony z przedstawicielem zamawiającego); -demontaż starego pokrycia podłóg w remontowanych pomieszczeniach , -przygotowanie podłoża pod panele podłogowe (klasa ścieralności AC4), -przygotowanie podłoża pod płytki ceramiczne -ułożenie paneli podłogowych, montaż listew przyściennych i listew progowych, -ułożenie płytek ceramicznych podłogowych ( z cokołem) w pomieszczeniu nr 101, -wywiezienie na wysypisko wszystkich materiałów rozbiórkowych i odpadowych powstałych w procesie realizacji niniejszego zamówienia, -mycie i sprzątanie po zakończeniu robót budowlanych w tym mycie parapetów, szyb i ram okiennych oraz demontaż, pranie i montaż żaluzji pionowych typu Vertical..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Ogólnobudowlanych mgr inż. Robert Strzelecki, ul. Rzeszowska 3, 85-373 Bydgoszcz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21911,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24281,51

  • Oferta z najniższą ceną: 24281,51 / Oferta z najwyższą ceną: 24842,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.