eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Świadczenie usług pralniczych nr sprawySZP-10/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Bychawa: Świadczenie usług pralniczych nr sprawy: SZP-10/09
Numer ogłoszenia: 309890 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660122, 5660318 w.34, faks 081 5660115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.bychawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych nr sprawy: SZP-10/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej szpitala SP ZOZ w Bychawie , polegające na praniu, suszeniu ,prasowaniu i maglowaniu bielizny oraz ubrań szpitalnych zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiazującymi w zakładach opieki zdrowotnej. Usługi pralnicze odbywać się będą przy wykorzystaniu urządzeń i wyposażenia oraz pomieszczeń będących w dyspozycji Wykonawcy. Usługi pralnicze obejmują m. in. - przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny i ubrań szpitalnych, - przeprowadzenie dezynfekcji - stosowanie technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitala, - naprawianie bielizny uszkodzonej w tym cerowanie, przyszywanie guzików itp., - odbiór bielizny i ubrań szpitalnych do prania oraz dostawa upranej bielizny do szpitala przy zachowaniu wymogów sanitarnych obowiązujących w tym zakresie transportem wykonawcy - koszt transportu wchodzi w skład ceny podanej w ofercie za usługę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentują przez stosowne oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania 3.Dysponują pralnią , spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) stwierdzająca istnienie bariery higienicznej oraz możliwość świadczenia usług dla jednostek służby zdrowia w tym oddziałów operacyjnych. 4.Będą wykonywać usługę zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali (stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i dziecięcych, sal operacyjnych i pozostałych oddziałów oraz bielizny pochodzącej od pacjentów zakaźnych). 5.Dysponują środkami transportu posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej zaakceptowanymi przez Powiatową Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. 6.Będą stosować środki piorące - dezynfekujące posiadające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny i dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz.U.Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.),w przypadku środków do prania bielizny dziecięcej - pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka 7. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 7.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 7.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 A.2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 2 A.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1- załącznik nr 3 A.4) Oświadczenie ,że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 4 A.3) Projekt umowy - zaparafowany - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych B.5) Oświadczenie ,że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części, które zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 4 B.6)Oświadczenie ,że oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu umowy C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu o przeprowadzone kontrole sanitarno-epidemiologiczne,że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia (lecznictwa zamkniętego) C.2) Protokół z ostatniej kontroli Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. C.3)Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotycząca środków transportu. C.4) Wykaz środków piorąco- dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do Wykonania zamówienia wraz z podaniem ich świadectw rejestracji produktu biobójczego oraz pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka dla środków do prania bielizny dziecięcej. C.5)Atest PZH lub inny równiważny dokument na worki foliowe, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej. C.6)Opinia sanitarna wydana przez PPIS spełniajaca wymogi RMZ z dnia 10 listopada 2006 (Dz. U. nr 213 poz, 1568 ) stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia w tym oddziałów operacyjnych. C.7) Potwierdzenie producenta środków piorących ,że pralnia Wykonawcy jest pod jego nadzorem co do prawidłowego przebiegu procesu prania i dezynfekcji oraz jakości prania bielizny. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1)Oświadczenie Oferenta ,że posiada środki ekonomiczne oraz maszyny i urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia w określonym terminie E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.bychawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Sekcji zamówień publicznych - bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ul. M.J.Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.