Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Nowy Sącz: Przetarg na naprawy blacharsko-lakiernicze
Numer ogłoszenia: 309716 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na naprawy blacharsko-lakiernicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych, konserwacji pojazdów i montażu szyb do pojazdów należących do Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów 50.11.21.20 - Usługi w zakresie wymiany szyb 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek 50.11.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę ramą naprawczą do prac blacharskich oraz komorą lakierniczą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Za-mawiający nie ustanawia szczegółowych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności, przy czym okoliczności będących podstawą zmian nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Zakazuje się, pod rygorem nieważności, istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych możliwości dokonania zmian przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. l Pułku Strzelców Podhalańskich 5, budynek nr 3 pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 12:30, miejsce: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu, ul. l Pułku Strzelców Podhalańskich 5 -(biuro przepustek) lub na adres: KaOSG ul. l Pułku Strzelców Podhalańskich 5,33-306 Nowy Sącz 8, skr. poczt. 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa i montaż wiat samochodowych na terenie kompleksu Karpackiego Oddziału Straży Granicznej
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Nowego Sącza w 2025r.
- BZP.271.38.2025 Wykonanie robót budowlanych(...)-przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu".
- "Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- "Dostawa produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do aparatu do terapii nerko zastępczej.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Wykonanie usługi dla zadania pn. : "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 30 sztuk parkomatów w Podstrefie B w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach
- Kompleksowa obsługa techniczna i naprawy bieżące pojazdów działu gospodarki odpadami, działu utrzymania czystości KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.