Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Płock: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 309674 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 4/1 - 4/6 do SIWZ. 2. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. 3. Zamawiający zastrzega, iż ilość odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej mogą ulec zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia. 4. Termin ważności dla odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 5. Zestawienie parametrów wymaganych odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Niespełnianie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy polegające na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia, na jaki jest składana oferta i każda o wartości nie mniejszej niż: Pakiet Nr 1 - Procedura hodowli drobnoustrojów z zastosowaniem gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach oraz testy do manualnej identyfikacji - 36 000,00 zł brutto, Pakiet Nr 2 - Procedura oznaczania lekowrażliwości, testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej - 13 583,10 zł brutto, Pakiet Nr 3 - Drobny sprzęt jednorazowy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej - 3 500,00 zł brutto, Pakiet Nr 4 - Zestaw transportowy i ezy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej - 3 300,00 zł brutto, Pakiet Nr 5 - Podłoża bakteriologiczne w probówkach - 6 600,00 zł brutto, Pakiet Nr 6 - Odczynniki lateksowe do diagnostyki schorzeń jelitowych - 5 880,00 zł brutto, W przypadku zaoferowania większej ilości pakietów niż jeden należy odpowiednio zsumować wartości. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Zaświadczenie stwierdzające, ze zaproponowany asortyment odpowiada określonym normom jakościowym, tj.: deklaracje zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi wystawione przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela, (dotyczy wszystkich pakietów). 2. Katalogów / folderów / opisów w języku polskim dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą. Przedmiotowe dokumenty mają uwzględniać m.in.: skład podłóż mikrobiologicznych oraz charakterystyki wzrostu kolonii zilustrowane na kolorowych zdjęciach (nie będą uwzględniane zdjęcia czarno - białe), zawierać dokładną charakterystykę testów identyfikacyjnych, lateksowych, uwzględniać asortyment krążków antybiotykowych, diagnostycznych, pasków z gradientem stężeń z opisem poszczególnych pozycji (dotyczy wszystkich pakietów). 3. Opinia KORLD dotycząca zaoferowanych produktów tj. podłoży mikrobiologicznych, krążków antybiotykowych i pasków z gradientem stężeń (dotyczy Pakietu Nr 1 i 2 ). 4. Certyfikat ISO 9001 (dotyczy wszystkich pakietów). Dokument ten może być zastąpiony stosownym oświadczeniem (w formie oryginału), iż Wykonawca posiada w/w dokument i zostanie udostępniony na każde żądanie Zamawiającego. 5. Certyfikat 13485 (dotyczy Pakietu Nr 1, 2, 5). Dokument ten może być zastąpiony stosownym oświadczeniem (w formie oryginału), iż Wykonawca posiada ww dokument i zostanie udostępniony na każde żądanie Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony Formularz cenowy dotyczący oferowanych pakietów - Załącznik Nr 4/1 - 4/6 do SIWZ; 2. wypełniony Załącznik Nr 5/1 - 5/5 do SIWZ - zestawienie parametrów i warunków wymaganych, dotyczący oferowanych pakietów. 3. pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Biuro Zarządu, pok. Nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Biuro Zarządu, pok. Nr 202..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarządu, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Procedura hodowli drobnoustrojów z zastosowaniem gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach oraz testy do manualnej identyfikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Procedura oznaczania lekowrażliwości, testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Drobny sprzęt jednorazowy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Zestaw transportowy i ezy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Podłoża bakteriologiczne w probówkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Odczynniki lateksowe do diagnostyki schorzeń jelitowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4/6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wymiana instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej - etap I w budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a - etap II i III (...)
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Modernizacja boiska ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku
- Dostawa samochodu ciężarowego do 3,5 tony.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do posiadanego na własność zamkniętego systemu DiaMed do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą oprogramowania na okres 36 miesięcy - część II.
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA DO OZNACZEŃ NARKOTYKÓW, LEKÓW I ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT
- 43.2024 Sukcesywna dostawa odczynników do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. "Wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne (...) (ALLOVISTA)"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.