Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Poznań: Zamówienie w zakresie systemu Finn
Numer ogłoszenia: 3095 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie w zakresie systemu Finn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część I: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie następujących licencji w systemie Finn: Ewidencja Czasu Pracy; Integracja systemu Finn z rządową platformą ePUAP; Integracja z systemu FINN z domeną Active Directory w zakresie uwierzytelnienia użytkowników; 2. Część II: przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Finn w zakresie modułu Wydziałowa ewidencja akt wraz z licencją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie następujących licencji w systemie Finn: Ewidencja Czasu Pracy; Integracja systemu Finn z rządową platformą ePUAP; Integracja z systemu FINN z domeną Active Directory w zakresie uwierzytelnienia użytkowników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LTC Sp. z o.o., Ul. Narutowicza 2, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20162,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24600,00
Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu Finn w zakresie modułu Wydziałowa ewidencja akt wraz z licencją
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LTC Sp. z o.o., ul. Narutowicza 2, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Część I zamówienia: Przedłużenie licencji na moduł Ewidencja czasu pracy w systemie FINN, integracji systemu FINN z rządową platformą ePUAP i integracji systemu FINN z domeną Active Directory w zakresie uwierzytelniania użytkowników. Od roku 2011 moduły były testowane w ramach systemu FINN. W chwili obecnej aby móc w pełni korzystać z ww. modułów w tym ze wsparcia autorskiego i aktualizacji oprogramowania do aktualnej wersji wymagane jest przedłużenie licencji ponieważ obecna wygasa z dniem 30.10.2012. Moduł Ewidencja czasu pracy w systemie FINN dotyczył ewidencji kart urlopowych. Integracja systemu Finn z rządową platformą ePUAP jest wymogiem ustawowym, ustawa o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 luty 2005r (Dz.U.2005.64.565) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Zakres i warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej z dnia 27 kwietnia 2011 roku(Dz.U.2011.93.546). Integracja systemu FINN z domeną Active Directory usprawni pracę użytkowników Starostwa poprzez ograniczenie ilości loginów i haseł niezbędnych do uruchomienia aplikacji. Zalogowanie się do sieci będzie równoznaczne z zalogowaniem się do systemu FINN. Aplikacja testowana była od stycznia 2012 roku. Część II zamówienia: rozbudowa modułu Wydziałowa Ewidencja akt w systemie FINN. W związku z wydzieleniem wydziałowej ewidencji akt w wydziale Administracyjnym Architektoniczno-Budowlanym z równoczesnym wycofaniem z archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych, zaistniała potrzeba rozbudowy systemu Wydziałowa Ewidencja Akt o moduł zarządzania tymi dokumentami zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej. W ramach licencji po rozbudowaniu i odpowiednim zdefiniowaniu uprawnień można moduł udostępnić innym wydziałom posiadającym wydziałowa ewidencje akt np. KT, WD, GN itp. Prawa autorskie przysługują firmie LTC Sp .z o.o. z siedzibą w Wieluniu, ul. Narutowicza 2, 98-300 Wieluń. Negocjacje przeprowadza się w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759, ze zm.), z w/w Wykonawcą. Zgodnie z treścią przytoczonego przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeśli zamówienie może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
- Zakup licencji Jaspersoft - Reporting Edition, lub rozwiązania równoważnego, wraz ze wsparciem na okres 1 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





