eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePrzygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Towarowej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Siemianowice Śląskie: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Towarowej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentu
Numer ogłoszenia: 309478 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Towarowej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Towarowej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentu. 2. Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem wynosi ok. 7,9 ha. 3. Szczegółowe granice opracowania określa załącznik graficzny do Uchwały nr 174-2012 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 26 stycznia 2012 r., w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Towarowej w Siemianowicach Śląskich, stanowiącej Dodatek nr 6 do SIWZ. 4. Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana przeznaczenia obszarów zgodnie z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie w kierunku terenów zieleni nieurządzonej, izolacyjnej (ZI). 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) treścią w/w Uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich (Dodatek nr 6 do SIWZ), 2) procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego w tym w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227); 3) Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dodatek 7 do SIWZ). 6. Każdy etap sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru, powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniajacych mogą być usługi polegające na: przygotowaniu i opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Siemianowicach Śląskich.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wykonał: a) co najmniej trzy (3) miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obszarów, opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, każdy z nich wykonany w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej jeden (1) obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: - głównym projektantem (1 osoba), posiadającym kwalifikacje do pełnienia funkcji projektanta planu, tj. wpisanym na listę członków Izby Urbanistów, - projektantem sprawdzającym (1 osoba) posiadającym kwalifikacje do pełnienia funkcji projektanta planu, tj. wpisanym na listę członków Izby Urbanistów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia, pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. b) zmiana osób Wykonawcy uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w szczególności sytuacji, gdy: - konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy (np. śmierć, choroba lub inne zdarzenia losowe), - zmiana stała się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany wraz ze wskazaniem innych osób posiadających kwalifikacje określone dla danej osoby w pkt V.3 SIWZ oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę; c) zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku: - zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, - wprowadzenia zmian w projekcie planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień z właściwymi instytucjami i organami oraz ponowienia czynności opiniowania i uzgadniania w niezbędnym zakresie, - uwzględnienia zgłoszonych uwag w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu i konieczności wprowadzenia zmian do projektu planu oraz ponowienia uzgodnień i ponownego wyłożenia do publicznego wglądu, - konieczność dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, stwierdzonej przez Radę Miasta, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu, - zmiany przepisów prawnych, które regulują tryb i sposób opracowania miejscowego, będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu lub dokonanie bądź ponowienie czynności. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę; 2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, pokój nr 36 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,80 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, w Biurze Obsługi Mieszkańców - Kancelarii Podawczej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.