To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Jawor: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2816D w km 0+493 w miejscowości Pogwizdów (intensywne opady deszczu -czerwiec 2013)
Numer ogłoszenia: 309456 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272382 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2816D w km 0+493 w miejscowości Pogwizdów (intensywne opady deszczu -czerwiec 2013).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa przedmiotowego mostu drogowego polega na zdemontowaniu istniejącego uszkodzonego przęsła złożonego z dwuteowników o wysokości 260mm i kamiennych płyt i zastąpienie go nową konstrukcją. W celu zamontowania nowego przęsła należy przebudować górną część przyczółków poprzez rozebranie ich istniejącej konstrukcji, do wysokości 45cm poniżej istniejącego dna, a następnie wykonanie nowej żelbetowej konstrukcji dostosowanej do zamontowania nowego przęsła. Górna przebudowana część przyczółków wykonana jest z betonu C25/35 (B30) i zbrojona prętami żebrowanymi o średnicy 8 i 14mm. Po wykonaniu przebudowy przyczółków wykop do poziomu warstw konstrukcyjnych nawierzchni zasypany jest za pomocą gruntu z grupy nośności G1 (np. pospółka). Stopień zagęszczenia Is>0.98. Na przebudowanych przyczółkach oparte jest bezpośrednio przęsło złożone z 8 prefabrykowanych sprężonych dźwigarów typu DS o długości 6m. Dźwigary ustawione są jeden obok drugiego bez przerw. Na dźwigarach wykonana jest płyta pomostowa o zmiennej grubości. Minimalna grubość płyty wynosi 21cm przy krawężnikach i 26cm w osi jezdni. Płyta wykonana jest z betonu C25/35 (B30) i zbrojona jest dwoma warstwami siatki z prętów żebrowanych o średnicy 14mm o oczkach 20x20cm. Na płycie wykonana jest warstwa izolacji z papy termozgrzewalnej o gr. min. 5mm. Ma moście wykonana jest jezdnia o szerokości 5.00m oraz jednostronny chodniki o szerokości skrajni ruchu pieszego 1.50m (od strony dolnej wody) i jednostronna opaska bezpieczeństwa o szerokości skrajni 0.50m (od strony górnej wody). Chodniki wykonane są w postaci żelbetowych płyt chodnikowych z betonu C25/35 (B30) o gr. 24cm zbrojonych prętami żebrowanymi o średnicy 8 i 12mm. Szerokość płyty chodnikowej usytuowanej od strony górnej wody wynosi 0.78m a szerokość płyty chodnikowej usytuowanej od strony dolnej wody wynosi 1.78m. Płyty chodnikowe zakończone są gzymsem o wysokości 65cm i szerokości 20cm. Zewnętrzna powierzchnia gzymsów wykończona jest za pomocą szpachlowania zaprawami na napraw betonu typ PCC oraz pomalowana jest dwoma warstwami farby do betonu w kolorze pomarańczowym. Nawierzchnia na płytach chodnikowych wykonana jest jako cienkowarstwowa o gr. 10mm złożona z emulsji asfaltowej i kruszywa (np. Spectransfalt Safegrip lub inna równorzędna). Chodnik i opaska bezpieczeństwa na moście oddzielone są od jezdni jest za pomocą kamiennego krawężnika 20x23cm ustawionego na zaprawie cementowej. Wszystkie powierzchnie krawężników wykończone są za pomocą płomieniowania. Do płyt chodnikowych zamocowane są balustrady typu BR4 lub inne równoważne o wysokości 1.10m, fabrycznie zabezpieczonej za pomocą cynkowania i powłok malarskich. Długość barier wynosi 8.80m z każdej strony mostu. Nawierzchnia jezdni na moście wykonana jest z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16mm o gr. 4cm oraz z warstwy ścieralnej z SMA 0/11mm o gr. 4cm. Dojście i dojazdy do mostu są zmodernizowane. Dojście do mostu (od strony m. Kwietnki) wykonane jest o nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm typu Nostalit lub innej równorzędnej. Chodnik i opaska bezpieczeństwa od jezdni oddzielone są za pomocą krawężników kamiennych 20x30cm ustawionych na ławie betonowej z oporem z betonu B20. Od strony skarpy chodnik ograniczony jest za pomocą obrzeży betonowych 8x30cm ustawionych na ławie betonowej z betonu B20 z oporem. Pobocza na długości wykonywanych prac wykonane są z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 15cm. Pobocza wykonane są na szerokości 75cm. Konstrukcja chodnika na dojściu do mostu złożona jest z następujących warstw: - warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Nostalit gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 - gr. 3cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 15.0cm; - warstwa odsączająca - gr. 10cm. Łączna długość wymienionej jezdni (most + dojazdy) wynosi 34.80m. Konstrukcja jezdni na dojazdach złożona jest z następujących warstw: - warstwa ścieralna z SMA 0/11mm o gr. 4.0cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16mm o gr. 8.0cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm o gr. 20.0cm; - warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2.5 MPa o gr. 20cm. Dno i skarpy cieku w obrębie mostu są oczyszczone z zanieczyszczeń i wyrównane. Dodatkowo na skarpie cieku usytuowanego od strony górnej wody, na długości 8.00m, wykonane jest umocnienie z betonowych płyt ażurowych o gr. 10cm ułożonych na warstwie kruszywa o gr. 10cm. Kamienne dno cieku pod mostem jest naprawione i wyrównane poprzez jego rozebranie i ponowne ułożenie na warstwie podbudowy z betonu C25/35 (B30) o gr. 20cm z zastosowaniem fabrycznie przygotowanych zapraw cementowych mrozoodpornych o niskim skurczu. Na skarpie na zakończeniu chodnika wykonany jest prefabrykowany ściek ułożony na podbudowie z betonu o gr. 15cm. Kamienne murki oporowe przylegające do mostu są przemurowane i wzmocnione za pomocą warstwy betonu C25/35 (B30) o gr. 15 cm zbrojonego warstwą siatki zbrojeniowej wykonanej z prętów żebrowanych o średnicy 12mm o oczkach 15x15cm. Spoiny wykonane są z zastosowaniem fabrycznie przygotowanych zapraw cementowych mrozoodpornych o niskim skurczu. Wytyczne organizacji robót Prace przy przebudowie mostu należy prowadzić zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu przy całkowitym zamknięciu ruchu na moście oraz wykonaniu obok mostu tymczasowej drogi objazdowej wraz z tymczasowym przełożeniem cieku wodnego za most (w kierunku dolnej wody). Tymczasowa droga objazdowa ma szerokość 3.0m i wykonana jest kruszywa łamanego 0/63mm na warstwie nasypu z gruntu z grupy G1. Grubość nawierzchni wynosi 30cm. Po wykonaniu przebudowy mostu teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych Zbigniew Pallach, Ul. Jeleniogórska 54A/1, 59-540 Świerzawa, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201162,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191681,20
Oferta z najniższą ceną: 191681,20 / Oferta z najwyższą ceną: 396000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026" na terenie miasta Jawor
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





