eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup oprogramowania finansowo-księgowego oraz kadrowo płacowego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Warszawa: Zakup oprogramowania finansowo-księgowego oraz kadrowo płacowego
Numer ogłoszenia: 309312 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP , ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 450 97 63, faks 0-22 450 99 10, 450 98 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania finansowo-księgowego oraz kadrowo płacowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: 1) Przygotowanie analizy przedwdrożeniowej; 2) Przygotowanie systemu do wdrożenia; 3) Dostawę systemu informatycznego; 4) Udzielenie stosownych licencji, a w tym: dostarczenie programów zapisanych na nośnikach danych, wydanie pełnej dokumentacji użytkownika w języku polskim (w ilości odpowiadającej ilości sprzedanych licencji) udzielenie licencji na sieciowe użytkowanie programów 5) Udzielenie serwisu gwarancyjnego; 6) Dostawę oprogramowania wraz z bazą danych; 7) Instalację i konfigurację dostarczanych programów oraz dostarczanego oprogramowania bazodanowego; 8) Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla użytkowników oraz administratorów systemu; 9) Asystę powdrożeniową; 10) Migrację danych z obecnych systemów informatycznych do nowego systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: -minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu systemu finansowo-księgowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy zł), - minimum 1 usługę polegającą na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy zł); 3) Dysponują potencjałem technicznym; 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz wymagane uprawnienia przy czym jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję: a) kierownik projektu: - wykształcenie wyższe - udział w min. jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego do obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej na stanowisku kierownika projektu, -znajomość zagadnień z zakresu przepisów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych; b) min. 2 specjalistów: - Wykształcenie wyższe informatyczne - Udział w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego na stanowisku wdrożeniowca. 2. Ocena spełnienia warunków; Wykonawca może uzyskać łącznie 100 pkt. w następujących kryteriach: a) doświadczenie (max. 50 pkt = 25 pkt + 25 pkt): Wykonanie minimum 1 usługi polegającej na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu systemu finansowo-księgowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy zł) 1 usługi - 0 pkt, 2 usługi - 4 usługi - 10 pkt, 5 usług - 6 usług - 15 pkt, pow. 6 usług - 25 pkt. Wykonanie minimum 1 usługi polegającej na przygotowaniu, zainstalowaniu i wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy zł) 1 usługi - 0 pkt, 2 usługi - 4 usługi - 10 pkt, 5 usług - 6 usług - 15 pkt, pow. 6 usług - 25 pkt. b) doświadczenie kierownika i specjalistów (max. 50 pkt = 20 pkt + 15 pkt + 15 pkt): kierownik projektu - wykształcenie wyższe - udział w min. jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego na stanowisku kierownika projektu, - udział w min. jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego do obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej dla instytucji realizującej między innymi programy ze środków Unii Europejskiej kierowanie 1 projektem - 0 pkt, kierowanie 2 - 4 projektami - 10 pkt, kierowanie 5 - 6 projektami - 15 pkt, kierowanie pow. 6 projektami - 20 pkt; min. 2 specjaliści -wykształcenie wyższe informatyczne - udział w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego na stanowisku wdrożeniowca, dla pierwszego specjalisty udział w 1 projekcie - 0 pkt, udział w 2 - 4 projektach - 5 pkt, udział w 5 - 6 projektach - 10 pkt, udział w pow. 6 projektach - 15 pkt. dla drugiego specjalisty udział w 1 projekcie - 0 pkt, udział w 2 - 4 projektach - 5 pkt, udział w 5 - 6 projektach - 10 pkt, udział w pow. 6 projektach - 15 pkt. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, zaproszony do negocjacji zostanie Wykonawca, który wykonał zamówienia, o których mowa w pkt 2 a) za wyższą łączną kwotę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego; 1.2 Wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających zamówienia na formularzu dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 1.4. winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokument wymieniony w pkt 1.1 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisany przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokument wymieniony w pkt 1.2 winien być złożony przez wykonawcę który spełnia ten warunek; 1.6. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 1.7 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; 1.8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.9 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.8., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.8. i 1.9. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Fundusz Współpracy ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w tym z programu POKL, 2. Oświadczenia, protesty, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, jeżeli zostały niezwłocznie potwierdzone pisemnie. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, a także zmiany lub wycofania wniosku. 3. Dokumenty, wzory dotyczące postępowania są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiajacego www.cofund.org.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.