Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Ogłoszenie nr 309226 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.
Otwock: TERMOMODERNIZCJA ORAZ REMONT CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, krajowy numer identyfikacyjny
1585420700000, ul.
ul. Pułaskiego
,
05400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
0-22 779 34 12, e-mail
sds.otwock@gmail.com, faks
0-22 779 34 12.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.bip.powiat-otwocki.pl/98,przetargi-aktualne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZCJA ORAZ REMONT CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ nr 1 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU Ogólny zakres robót obejmuje: * demontaż istniejących rur spustowych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu warstw izolacji ścian, * demontaż rynien, * demontaż drabiny wyłazowej na dach, * demontaż istniejących obróbek blacharskich, * demontaż podokienników, * docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 033 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego, * wykonanie nowej drabiny stalowej, * malowanie balustrad, * wymianę ślusarki drzwiowej, * montaż nowych obróbek blacharskich, * montaż nowych podokienników, * ponowny montaż rynien i rur spustowych wraz z montażem koszów zlewowych. Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją: a) Roboty rozbiórkowe. W związku z remontem elewacji budynku, która przewiduje docieplenie ścian zewnętrznych i zwiększenie grubości ściany o 15 cm, wszystkie obróbki blacharskie i parapety związane z tym nie będą spełniały warunków technicznych i podlegają demontażowi. Istniejące rury spustowe oraz rynny na czas robót należy zdemontować oraz po wykonaniu prac dociepleniowych ponownie zamontować. Istniejąca ślusarka drzwiowa od strony zachodniej nie spełnia wymogów termicznych, co kwalifikuje ją do demontażu. Wszelkie drobne elementy wyposażenia budynku uchwyty do flag, tablice informacyjne, numery administracyjne, oprawy oświetleniowe oraz sygnalizację instalacji alarmowej należy zdemontować, oczyścić, pomalować elementy stalowe farbą antykorozyjną i ponownie zamontować po wykonaniu robót remontowych. b) Wymiana ślusarki drzwiowej. W związku z koniecznością demontażu ślusarki drzwiowej projektuje się nową ślusarkę drzwiową z profili aluminiowych wg wykazu. Średni współczynnik przenikania ciepła U=1,3 W/m2K zgodny z wymaganiami dotyczących izolacyjności cieplnej ważnych od dnia 01.01.2021 r. Drzwi pełne, okucia standardowe, klamki w skrzydłach w środku wysokości, jeden zamek zwykły typu Yale w drzwiach zewnętrznych. Ślusarka drzwiowa w kolorze białym. Uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych, malowanych farbą emulsyjną. W trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć posadzkę i elementy wyposażenia pomieszczeń przed uszkodzeniem, oraz sprzątać sukcesywnie stanowiska pracy. c) Roboty elewacyjne docieplenie ścian. Przed przystąpieniem do robót dociepleniowych należy sprawdzić przyczepność istniejącego tynku do podłoża i wszystkie odspojone, uszkodzone, zawilgocone warstwy tynku skuć. Ubytki wypełnić dodatkową warstwą kleju lub zaprawą cementową. Zaprojektowano zgodnie z dostępnością materiałów o odpowiedniej grubości dla danego asortymentu na rynku, następujące grubości warstw dociepleniowych: * docieplenie ścian styropianem EPS 033 o grubości 15 cm, klasa reakcji na ogień E, deklarowany współczynnik przewodzenia ciepła ld<=0,033 W/mK. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku przyjęto wykonanie metodą BSO (lekką -mokrą) polegającą na pokryciu powierzchni bezspoinową powłoką składającą się z następujących warstw: warstwa izolacyjna - płyty styropianowe-frezowane, * warstwa wzmacniająca - wklejona w zaprawę klejącą siatka z włókna szklanego, * warstwa zewnętrzna - tynk sylikatowy, w części cokołowej tynk żywiczno-mineralny (marmolit). Kolorystykę elewacji i cokołu należy uzgodnić z Dyrekcją Środowiskowego Domu Samopomocy. d) Docieplenie daszków nad wejściami do budynków. Projektuje się docieplenia daszka od spodu układając płyty styropianowe gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła l=0,033 W/m2 oraz tynk cienkowarstwowy. Natomiast od góry należy ułożyć płyty styropianowe laminowane dwustronnie papą gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła l=0,033 W/m2. e) Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz o minimalnej grubości 0,55 mm. Należy również zamontować kosze zlewowe do istniejących rur spustowych. f) Malowanie balustrad. g) Wykonanie nowej drabinki stalowej. Projektuje się wykonanie nowej drabiny ze stali ocynkowanej z rur O 51x2,3 mm. Drabinę należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi. h) Wykonanie instalacji odgromowej. Zakres wykonania instalacji odgromowej polega na odtworzeniu po wykonanych robotach dekarskich istniejącej instalacji odgromowej. Należy zastosować nowe materiały o tych samych profilach i przekrojach co istniejące. Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z pomiarów rezystancji uziemienia (zgodnie z obowiązującymi normami) i dostarczyć Zamawiającemu CZĘŚĆ nr 2 - REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ogólny zakres robót obejmuje: * demontaż istniejących rur centralnego ogrzewania * demontaż istniejących grzejników * zmiana charakterystyki pracy istniejącego zestawu pompowo-mieszającego * montaż zaworów podpionowych oraz grzejnikowych * montaż nowego orurowania * montaż nowej izolacji * montaż nowych grzejników * przeprowadzenie próby szczelności * wykonanie prac naprawczych poinstalacyjnych Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją. a) Instalacja centralnego ogrzewania Należy wykonać instalację centralnego ogrzewania wodną, dwururową, pompową z rozdziałem dolnym zasilaną z istniejącej kotłowni. Rozprowadzenie instalacji systemem trójnikowym - po trasie demontowanej, istniejącej instalacji. Jako elementy grzejne projektuje się grzejniki. Miejscem połączenia istniejącej instalacji z projektowaną jest rurociąg stalowy DN40 podłączony do istniejącego rozdzielacza nr 7 (wg schematu kotłowni). Istniejący zestaw pompowo - mieszający będzie wykorzystany dla projektowanej instalacji. Należy dostosować krzywą grzewczą na regulatorze sterującym zaworem trójdrogowym. Istniejąca pompa typu Grundfos UPE 32-60 jest pompą zmiennoobrotową. Należy zmienić jej charakterystykę, tak aby dopasować instalację do warunków projektowych. Parametry pracy pompy podano w raporcie załączonym na końcu projektu. b) Przewody Przewody rozdzielcze instalacji centralnego ogrzewania od rozdzielacza w kotłowni wykonać z rur wielowarstwowych Pert-Al-Pehd. Przewody rozprowadzające należy prowadzić po wierzchu ścian. Przewody należy prowadzić łagodnymi łukami w celu uzyskania samokompensacji. Prace montażowe wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów. Przewody rozdzielcze w piwnicy o dużych średnicach należy izolować otulinami z pianki poliuretanowej. c) Grzejniki Jako odbiorniki ciepła wykonać grzejniki stalowe a w łazienkach grzejniki drabinkowe zgodnie z projektem. Każde podłączenie grzejnika powinno składać się z zaworu grzejnikowego na zasileniu i zaworu odcinającego na powrocie. Zdemontowane grzejniki należy pozostawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. d) Armatura Dobór oraz miejsca umieszczenia armatury został przedstawiony w projekcie budowlano-wykonawczym. e) Próba szczelności Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania (ciśnienie robocze próby 4 bary) i dostarczyć Zamawiającemu.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45331100-7, 45215213-3, 45421100-5, 45450000-6, 45312310-3, 45442100-8, 45410000-4, 45443000-4, 45231110-9, 45330000-9, 45320000-6, 45331000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku potrzeby wykonania robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i zgodnych z jego przedmiotem. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do kwoty nie przewyższającej 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewidywany zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje roboty elewacyjne oraz remontowe realizowane na terenie inwestycji, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć. Natomiast zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje roboty instalacyjne oraz sanitarne realizowane na terenie inwestycji, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 02/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla każdej z części w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł (w przypadku realizacji obydwu części 200 000 zł).
b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową dla każdej części w wysokości nie niższej niż 150 000 złotych. (w przypadku realizacji obydwu części 300 000 zł)
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu poprzedzającym dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacje dodatkowe
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca spełnił samodzielnie warunek oraz sytuacji ekonomicznej.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia, obejmujące:
a) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia - termomodernizację o wartości każdej z robót minimum 90 000 zł brutto
b) dla części nr 2 przedmiotu zamówienia - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wartości każdej z robót minimum 80 000 zł brutto
Osoby przewidziane do realizacji zamówienia
a)Realizacja części nr 1 przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
b)Realizacja części nr 2 przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń.
c)W przypadku realizacji obydwu części przedmiotu zamówienia przez jednego Wykonawcę, jest on zobowiązany do zapewnienia nadzoru nad realizacją przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
d)Osoby wskazana w wykazie powinny posiadać uprawnienia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub posiadać kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej) oraz posiadać doświadczenie jako Kierownik budowy przy co najmniej dwóch inwestycjach polegających, odpowiednio do przedmiotu zamówienia, na pracach termomodernizacyjnych lub instalacji sanitarnych o wartości robót budowlanych dla każdej z części co najmniej
90 000.00 zł brutto.
e)Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany będzie do dostarczenia kopii uprawnień potwierdzających kwalifikacje osób wskazanych na stanowiska określone powyżej oraz kopii dokumentów potwierdzających wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden Wykonawca spełnił samodzielnie warunek wiedzy i doświadczenia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jednocześnie, w takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył wraz z wnioskiem dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, c) charakteru stosunków, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3.Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej wysokości.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub no tarialnie uwierzytelnionego odpisu. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla Lidera konsorcjum. 3.Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 70.00 |
OKRES GWARANCJI | 20.00 |
SKRÓCENIE TERMINU | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę - przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót. 3) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku potwierdzonej przez Zamawiającego konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów , termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do ustalenia zakresu i wartości robót zamiennych oraz wykonanie przez wykonawcę czynności nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i zakup zamiennych materiałów, 4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów, podstawą dokonania zmiany jest kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 5) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy. 6) zmiana wynagrodzenia w przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót, 7) zmiana terminu wykonania robót , jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe, zgodne z technologią wykonanie robót; Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji przerwanie robót na czas trwania tych warunków; Wykonawca może przerwać roboty po zabezpieczeniu elewacji przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres robót obejmuje:
* demontaż istniejących rur spustowych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu warstw izolacji ścian,
* demontaż rynien,
* demontaż drabiny wyłazowej na dach,
* demontaż istniejących obróbek blacharskich,
* demontaż podokienników,
* docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 033 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego,
* wykonanie nowej drabiny stalowej,
* malowanie balustrad,
* wymianę ślusarki drzwiowej,
* montaż nowych obróbek blacharskich,
* montaż nowych podokienników,
* ponowny montaż rynien i rur spustowych wraz z montażem koszów zlewowych.
Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją:
a) Roboty rozbiórkowe.
W związku z remontem elewacji budynku, która przewiduje docieplenie ścian zewnętrznych i zwiększenie grubości ściany o 15 cm, wszystkie obróbki blacharskie i parapety związane z tym nie będą spełniały warunków technicznych i podlegają demontażowi. Istniejące rury spustowe oraz rynny na czas robót należy zdemontować oraz po wykonaniu prac dociepleniowych ponownie zamontować.
Istniejąca ślusarka drzwiowa od strony zachodniej nie spełnia wymogów termicznych, co kwalifikuje ją do demontażu.
Wszelkie drobne elementy wyposażenia budynku uchwyty do flag, tablice informacyjne, numery administracyjne, oprawy oświetleniowe oraz sygnalizację instalacji alarmowej należy zdemontować, oczyścić, pomalować elementy stalowe farbą antykorozyjną i ponownie zamontować po wykonaniu robót remontowych.
b) Wymiana ślusarki drzwiowej.
W związku z koniecznością demontażu ślusarki drzwiowej projektuje się nową ślusarkę drzwiową z profili aluminiowych wg wykazu. Średni współczynnik przenikania ciepła U=1,3 W/m2K zgodny z wymaganiami dotyczących izolacyjności cieplnej ważnych od dnia 01.01.2021 r.
Drzwi pełne, okucia standardowe, klamki w skrzydłach w środku wysokości, jeden zamek zwykły typu Yale w drzwiach zewnętrznych. Ślusarka drzwiowa w kolorze białym.
Uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych, malowanych farbą emulsyjną.
W trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć posadzkę i elementy wyposażenia pomieszczeń przed uszkodzeniem, oraz sprzątać sukcesywnie stanowiska pracy.
c) Roboty elewacyjne docieplenie ścian.
Przed przystąpieniem do robót dociepleniowych należy sprawdzić przyczepność istniejącego tynku do podłoża i wszystkie odspojone, uszkodzone, zawilgocone warstwy tynku skuć. Ubytki wypełnić dodatkową warstwą kleju lub zaprawą cementową. Zaprojektowano zgodnie z dostępnością materiałów o odpowiedniej grubości dla danego asortymentu na rynku, następujące grubości warstw dociepleniowych:
* docieplenie ścian styropianem EPS 033 o grubości 15 cm, klasa reakcji na ogień E, deklarowany współczynnik przewodzenia ciepła ld<=0,033 W/mK.
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku przyjęto wykonanie metodą BSO (lekką -mokrą) polegającą na pokryciu powierzchni bezspoinową powłoką składającą się z następujących warstw: warstwa izolacyjna - płyty styropianowe-frezowane,
* warstwa wzmacniająca - wklejona w zaprawę klejącą siatka z włókna szklanego,
* warstwa zewnętrzna - tynk sylikatowy, w części cokołowej tynk żywiczno-mineralny (marmolit).
Kolorystykę elewacji i cokołu należy uzgodnić z Dyrekcją Środowiskowego Domu Samopomocy.
d) Docieplenie daszków nad wejściami do budynków.
Projektuje się docieplenia daszka od spodu układając płyty styropianowe gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła l=0,033 W/m2 oraz tynk cienkowarstwowy. Natomiast od góry należy ułożyć płyty styropianowe laminowane dwustronnie papą gr. 5 cm o współczynniku przewodzenia ciepła l=0,033 W/m2.
e) Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników.
Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz o minimalnej grubości 0,55 mm.
Należy również zamontować kosze zlewowe do istniejących rur spustowych.
f) Malowanie balustrad.
g) Wykonanie nowej drabinki stalowej.
Projektuje się wykonanie nowej drabiny ze stali ocynkowanej z rur O 51x2,3 mm. Drabinę należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi.
h) Wykonanie instalacji odgromowej.
Zakres wykonania instalacji odgromowej polega na odtworzeniu po wykonanych robotach dekarskich istniejącej instalacji odgromowej. Należy zastosować nowe materiały o tych samych profilach i przekrojach co istniejące.
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z pomiarów rezystancji uziemienia (zgodnie z obowiązującymi normami) i dostarczyć Zamawiającemu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45215213-3,
45421100-5,
45450000-6,
45312310-3,
45442100-8,
45410000-4,
45443000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 02/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 70.00 |
OKRES GWARANCJI | 20.00 |
SKRÓCENIE TERMINU | 10.00 |
Część nr: 2
Nazwa: REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:REMONT INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W OTWOCKU
Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ.
Ogólny zakres robót obejmuje:
* demontaż istniejących rur centralnego ogrzewania
* demontaż istniejących grzejników
* zmiana charakterystyki pracy istniejącego zestawu pompowo-mieszającego
* montaż zaworów podpionowych oraz grzejnikowych
* montaż nowego orurowania
* montaż nowej izolacji
* montaż nowych grzejników
* przeprowadzenie próby szczelności
* wykonanie prac naprawczych poinstalacyjnych
Szczegółowy zakres prac związanych z termomodernizacją.
a) Instalacja centralnego ogrzewania
Należy wykonać instalację centralnego ogrzewania wodną, dwururową, pompową z rozdziałem dolnym zasilaną z istniejącej kotłowni. Rozprowadzenie instalacji systemem trójnikowym - po trasie demontowanej, istniejącej instalacji. Jako elementy grzejne projektuje się grzejniki.
Miejscem połączenia istniejącej instalacji z projektowaną jest rurociąg stalowy DN40 podłączony do istniejącego rozdzielacza nr 7 (wg schematu kotłowni). Istniejący zestaw pompowo - mieszający będzie wykorzystany dla projektowanej instalacji. Należy dostosować krzywą grzewczą na regulatorze sterującym zaworem trójdrogowym. Istniejąca pompa typu Grundfos UPE 32-60 jest pompą zmiennoobrotową. Należy zmienić jej charakterystykę, tak aby dopasować instalację do warunków projektowych. Parametry pracy pompy podano w raporcie załączonym na końcu projektu.
b) Przewody
Przewody rozdzielcze instalacji centralnego ogrzewania od rozdzielacza w kotłowni wykonać z rur wielowarstwowych Pert-Al-Pehd.
Przewody rozprowadzające należy prowadzić po wierzchu ścian.
Przewody należy prowadzić łagodnymi łukami w celu uzyskania samokompensacji. Prace montażowe wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów.
Przewody rozdzielcze w piwnicy o dużych średnicach należy izolować otulinami z pianki poliuretanowej.
c) Grzejniki
Jako odbiorniki ciepła wykonać grzejniki stalowe a w łazienkach grzejniki drabinkowe zgodnie z projektem. Każde podłączenie grzejnika powinno składać się z zaworu grzejnikowego na zasileniu i zaworu odcinającego na powrocie.
Zdemontowane grzejniki należy pozostawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
d) Armatura
Dobór oraz miejsca umieszczenia armatury został przedstawiony w projekcie budowlano-wykonawczym.
e) Próba szczelności
Po wykonaniu instalacji należy sporządzić protokół z próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania (ciśnienie robocze próby 4 bary) i dostarczyć Zamawiającemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7, 45231110-9,
45330000-9,
45320000-6,
45331000-6,
45442100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 02/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 70.00 |
OKRES GWARANCJI | 20.00 |
SKRÓCENIE TERMINU | 10.00 |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa mebli laboratoryjnych oraz magazynowych - 3 części"
- Wykonanie wymiany nawierzchni na ul. Józefa Piłsudskiego wraz z remontem chodnika i uporządkowaniem pasa zieleni w ramach zadania budżetowego pn.: "Remont drogi gminnej (...)
- Renowacja boiska trawiastego w Zespole Szkół Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Otwocku
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Cz. 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)" Cz. 2: (...)Cz. 3: (...)
- Zakup i podłączenie agregatu prądotwórczego 440 kVA wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Rewitalizacja terenów zielonych na terenie Muzeum Woli przy ul. Srebrnej Etap I
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.