eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Tarczyn: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 309220 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7157900, 7157938, faks 22 7278191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg na terenie Gminy Tarczyn w sezonie zimowym 2015/2016. Zamawiający udziela zamówienia w dwóch częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, tj. zadanie nr 1 - Płużenie dróg, usuwanie śliskości i usługi pozostałe; zadanie nr 2 - Dostawa materiałów.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zadaniu nr 1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu usług tego samego rodzaju i zostaną udzielone w razie konieczności pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych w budżecie Zamawiającego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 45.52.00.00-8, 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 usługi, polegającej na zimowym utrzymaniu dróg (płużenie, usuwanie śliskości) o wartości minimum 80 000,00 zł brutto. Zadanie nr 2- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem: a) równiarki różnego typu z zamontowanym pługiem czołowym jak również lemieszem własnym - min. 2 szt. b) ciągnik z pługiem czołowym - min. 1 szt. c) ładowarka - min. 1 szt. d) pługopiaskarki o pojemności min. 4m3 - min. 3 szt. e) pługopiaskarka o pojemności min. 4m3 z zamontowanym zbiornikiem na solankę - min. 1 szt. Zadanie nr 2 - Zamawiający nie tego precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1- nr 2 do siwz (odpowiednio zadanie nr 1 - nr 2), 2) informację o podmiocie wspólnym - załącznik numer 5 do siwz - jeśli dotyczy, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy, 4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl zakładka zamówienia publiczne 2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie ul. J. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn pok. nr 13 lub zostanie wysłana poczta na pisemny wniosek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie ul. J. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, pok. nr 3 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płużenie dróg, usuwanie śliskości i usługi pozostałę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) pełnienie całodobowego dyżuru w okresach wskazanych przez Zamawiającego, b) płużenie dróg (usuwanie śniegu z dróg i poboczy) przy użyciu: - równiarek różnego typu z zamontowanym pługiem czołowym jak również lemieszem własnym, - ciągnika z pługiem czołowym, - ładowarki, c) usuwanie śliskości z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego, przy użyciu piaskarki o pojemności min. 4m3, d) płużenie dróg z jednoczesnym usuwaniem śliskości z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego, przy użyciu pługopiaskarki o pojemności min. 4m3, e) usuwanie śliskości przy użyciu pługopiaskarki o pojemności min. 4m3 z zamontowanym zbiornikiem na solankę (solanka - roztwór o stężeniu min. 20-25%, zapewniona przez Wykonawcę), f) przygotowanie mieszanki soli i piasku w proporcjach 1:3, g) załadunek przygotowanej mieszanki na pojazdy przy użyciu ładowarki, h) załadunek śniegu wraz z transportem na odległość do 10 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas reakcji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa soli drogowej (o zawartości chlorku sodu min. 90%) w ilości ok. 200 ton wraz z jej rozładunkiem, 2) dostawa piasku płukanego o uziarnieniu poniżej 2 mm w ilości ok. 600 ton wraz z jego rozładunkiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.