eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówWykonywanie w 2009 roku usług opiekuńczych zwykłych i specjalistycznych z zadań własnych gminy na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz.593 z późn. zm.) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społeczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Żyrardów: Wykonywanie w 2009 roku usług opiekuńczych zwykłych i specjalistycznych z zadań własnych gminy na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz.593 z późn. zm.) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żyrardowie , w miejscu zamieszkania podopiecznego
Numer ogłoszenia: 309163 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553126, faks 046 8553659.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w 2009 roku usług opiekuńczych zwykłych i specjalistycznych z zadań własnych gminy na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz.593 z późn. zm.) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żyrardowie , w miejscu zamieszkania podopiecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opiekuńczych na podstawie art.50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 , poz.593 z późn. zm.) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żyrardowie , w miejscu zamieszkania podopiecznego. Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują usługi opiekuńcze zwykłe i specjalistyczne z zadań własnych gminy. Przez usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznego MOPS Żyrardów , w miejscu jego zamieszkania , polegających w szczególności na: - zaspokajaniu podstawowych , codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, - podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym, - pielęgnacji , dokonywaniu zakupów , załatwianiu spraw osobistych podopiecznego, - pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem - rehabilitacja fizyczna , - usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie - wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne , - wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego , wynikających z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego, - zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł w terminie do dnia 21.11.2008r. do godz. 9.00 w jednej z form określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy PEKAO SA Żyrardów 59 1240 3350 1111 0000 3540 2738

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy i : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składając ofertę ( na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji ) dołącza do niej następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację o ilości godzin wykonywanych , w ramach zamówienia publicznego , usług opiekuńczych w roku 2006 i 2007 z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców, przy czym wymagane jest aby ilość ta była nie mniejsza niż 37 000 godzin usług dla każdego wymaganego roku. Informację należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 3). Do informacji tej należy załączyć dokument potwierdzający jakość i świadczenie przez wykonawcę w 2006 i 2007 roku usług w ilości wymaganej , wystawiony przez zleceniodawcę tych usług. 7.Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez pracowników wykonawcy kwalifikacji do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające , że pracownicy posiadają co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu usług opiekuńczych. Za pracowników posiadających wymagane kwalifikacje zamawiający uważać będzie tych , którzy posiadają co najmniej przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych. Wykaz należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 4). Uwaga!!! Od wykonawcy wymagane jest posiadanie co najmniej 17 pracowników , którzy będą brać udział w wykonywaniu zamówienia. 8.Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 5 ) jako znak akceptacji warunków , na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego. 9.Informację banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Armii Krajowej 3 96-300 Żyrardów Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Armii Krajowej 3 96-300 Żyrardów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.