eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż tekstyliów do Domu Wczasowego "KORAB" w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Ogłoszenie nr 309158 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.

Warszawa: Dostawa i montaż tekstyliów do Domu Wczasowego "KORAB" w Sopocie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 142990254, ul. ul. św. J. Odrowąża  15, 03-310  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo , tel. +48221885150, e-mail zp@rewita.pl, faks +48221885163.
Adres strony internetowej (URL): www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.rewita.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 23.09.2016r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, sekretariat
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż tekstyliów do Domu Wczasowego "KORAB" w Sopocie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tekstyliów dla Domu Wczasowego KORAB w Sopocie, w tym: Zasłonka - 2 lub 4 pasy na każde okno, szerokość okna 320-420 cm (w świetle 200 cm). Wysokość pomieszczenia = 250 cm. Tkanina zaciemniająca 100% PES inherent FR, włókno niepalne, gramatura 300 - 320 g/m2, odporność na światło min. 5, stabilizowana w pionie i poziomie, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary, sposób montażu - system haków mikroflex. KOMPLET na pokój - należy uwzględnić marszczenie szt. 25; Firanka - gładka ETAMINA Trevira CS, 70 gr, kolor: biały; 1 sztuka na każde okno, szerokość światła okna ok. 200 cm., marszczenie taśmą ołowiową, sposób montażu - system haków mikroflex. Wysokość pomieszczenia = 250. Miejsce podziału do uzgodnienia na wizji lokalnej szt.25; Zasłonka - 2 pasy na każde okno, szerokość okna 160 cm (w świetle 120 cm). Wysokość pomieszczenia = 250 cm. Tkanina zaciemniająca 100% PES inherent FR, włókno niepalne, gramatura 300 - 320 g/m2, odporność na światło min. 5, stabilizowana w pionie i poziomie, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary, sposób montażu - system haków mikroflex. KOMPLET na okno - należy uwzględnić marszczenie szt. - 9; Firanka - gładka ETAMINA Trevira CS, 70 gr, kolor: biały; 1 sztuka na każde okno, szerokość światła okna ok. 120 cm., marszczenie taśmą ołowiową, sposób montażu - system haków mikroflex. Wysokość pomieszczenia = 250. Miejsce podziału do uzgodnienia na wizji lokalnej- szt. 9; Zasłonka - 2 pasy na każde okno, szerokość okna 180-260 cm (w świetle 150 cm). Wysokość pomieszczenia = 350 cm. Tkanina zaciemniająca 100% PES inherent FR, włókno niepalne, gramatura 300 - 320 g/m2, odporność na światło min. 5, stabilizowana w pionie i poziomie, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary, sposób montażu - system haków mikroflex. KOMPLET na okno - należy uwzględnić marszczenie szt. 48; Firanka - gładka ETAMINA Trevira CS, 70 gr, kolor: biały; 1 sztuka na każde okno, szerokość światła okna ok. 150 cm., marszczenie taśmą ołowiową, sposób montażu - system haków mikroflex. Wysokość pomieszczenia = 350. Miejsce podziału do uzgodnienia na wizji lokalnej- szt. 48; Zasłonka - 2 pasy na każde okno, szerokość okna 180-260 cm (w świetle 150 cm). Wysokość pomieszczenia = 280 cm. Tkanina zaciemniająca 100% PES inherent FR, włókno niepalne, gramatura 300 - 320 g/m2, odporność na światło min. 5, stabilizowana w pionie i poziomie, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary, sposób montażu - system haków mikroflex. KOMPLET na okno - należy uwzględnić marszczenie szt. - 24; Firanka - gładka ETAMINA Trevira CS, 70 gr, kolor: biały; 1 sztuka na każde okno, szerokość światła okna ok. 150 cm., marszczenie taśmą ołowiową, sposób montażu - system haków mikroflex. Wysokość pomieszczenia = 280. Miejsce podziału do uzgodnienia na wizji lokalnej- szt. 24; Karnisz - szyna dwubiegowa, aluminiowa montowana do sufitu - 293mb; ROLETY do Konferencyjnej - szerokość i wysokość okna w świetle 200x200 cm; materiał zaciemniający; podział na 2 skrzydła; Wysokość pomieszczenia = 250 cm. KOMPLET - 4 kpl.; Zasłony - jadalnia; Szerokość okien 2.750 cm. Wysokość pomieszczenia = 335 cm. Tkanina 100% PES inherent FR, włókno niepalne, gramatura 300 - 320 g/m2, odporność na światło min. 5, stabilizowana w pionie i poziomie, wzornik min. 18 kolorów, sposób montażu - system haków mikroflex. KOMPLET na całe pomieszczenie - należy uwzględnić marszczenie - szt. 1; Firany - jadalnia - gładka ETAMINA Trevira CS, 70 gr, kolor: biały; KOMPLET na całe okno, szerokość okna ok. 2.750 cm., marszczenie taśmą ołowiową, sposób montażu - system haków mikroflex. Wysokość pomieszczenia = 335- szt. 1; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej, kolor biały z połyskiem w drobny deseń, z jednego kawałka materiału, obszycie klasyczne 1cm, wymiary 135x135cm, skład surowcowy tkaniny:40% bawełna;60% poliester; gramatura: 226 g/m2; kurczliwość tkaniny do 5%; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 80 Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej, kolor biały z połyskiem w drobny deseń, z jednego kawałka materiału, obszycie klasyczne 1cm, wymiary 315x135cm, skład surowcowy tkaniny:40% bawełna;60% poliester; gramatura: 226 g/m2; kurczliwość tkaniny do 5%; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm -szt. 40; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej, kolor biały z połyskiem w drobny deseń, z jednego kawałka materiału, obszycie klasyczne 1cm, wymiary 185x135cm, skład surowcowy tkaniny:40% bawełna;60% poliester; gramatura: 226 g/m2; kurczliwość tkaniny do 5%; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm -szt. 40; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor czekolada, wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 135x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 80; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor czekolada, wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 185x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm- szt. 40; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor czekolada, wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 315x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 40; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor beż, wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 135x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm -szt. 80 Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor beż, wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 185x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm -szt. 40; Obrus - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor beż wzór gładki ; obszycie klasyczne 1cm, wymiary 315x135cm, skład surowcowy tkaniny: 100%, bawełna; kurczliwośc do 4% gramatura:210 g/m2; kolor i deseń tkaniny związany jest z wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 40; Serweta Bankietowa- uszyta z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor czekoladar wzór gładki; obszycie 1cm, wymiary 40x40cm, skład surowcowy tkaniny: bawełna; 100% ; gramatura:210 g/m2; kurczliwośc 4 % kolor i deseń tkaniny związany jest z obecnym wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 140; Serweta Bankietowa- uszyta z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor beż wzór gładki; obszycie 1cm, wymiary 40x40cm, skład surowcowy tkaniny: bawełna; 100% ; gramatura:210 g/m2; kurczliwość 4 % kolor i deseń tkaniny związany jest z obecnym wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm- szt. 140; Bieżnik - uszyty z tkaniny obrusowej z satynowym połyskiem, z jednego kawałka materiału, kolor beżowy wzór gładki; obszycie 2cm, wymiary 135x40cm, skład surowcowy tkaniny: bawełna; 100% ; gramatura:210 g/m2; kurczliwośc 4 % kolor i deseń tkaniny związany jest z obecnym wystrojem; wymagane jest załączenie opisanej obszytej tkaniny 25x25cm - szt. 60; narzuta dwustronna - wym. 140x220 cm; odporność na światło min. 5, gramatura 300 gr/m2, poszycie i wypełnienie 100 % poliester, stabilność wymiaru przy praniu wodnym +/- 2%, podany przepis prania, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary - szt. 80; narzuta dwustronna - wym. 210x220 cm; odporność na światło min. 5, gramatura 300 gr/m2, poszycie i wypełnienie 100 % poliester, stabilność wymiaru przy praniu wodnym +/- 2%, podany przepis prania, wzornik min. 18 kolorów, kolor szary - szt. 18 Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbniki kolorów zaoferowanych materiałów - wyboru koloru dokona Zamawiający.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ>

II.5) Główny kod CPV: 19.26.00.00 - Tkaniny
Dodatkowe kody CPV:39513100-2, 39513200-3, 39551500-5, 19244000-8, 30195800-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 25/10/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiada na koncie bankowym, koncie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej kwotę co najmniej 200.000 pln (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200.000 pln (słownie: dwieście tysięcy złotych)oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej w kwocie 200.000 pln (słownie: dwieście tysięcy złotych) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: b) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem tekstyliów hotelowych, w tym co najmniej jedną z nich o wartości minimum 200.000 pln netto (słownie: dwieście tysięcy złotych) oraz co najmniej jedną z nich o wartości 100.000 pln netto (słownie: sto tysięcy złotych netto)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: Domy Wczasowe WAM Sp. z o. o 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15 BANK PEKAO S.A. 75 1240 6292 1111 0010 3708 8911 z adnotacją: "Wadium w postępowaniu na Dostawę i montaż tekstyliów do Domu Wczasowego "KORAB" w Sopocie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 90
termin realizacji10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1) zamiany elementu Przedmiotu Zamówienia na inny, również ujęty w Przedmiocie Zamówienia poprzez zmniejszenie liczby jego sztuk i rozliczenie tejże zmiany w taki sposób, że w ramach rozliczenia finalnego zmienianych pozycji wynik pozostanie niezmienny - zmiana taka nastąpi w przypadku, gdy po wykonaniu przez Wykonawcę obmiaru z natury okaże się, że wskazana przez Zamawiającego pozycja Przedmiotu Zamówienia nie pasuje do pokoju lub pomieszczenia lub w wyniku prac wykończeniowych pomieszczeń jakiekolwiek instalacje zewnętrzne lub inne względy techniczne będą stanowiły przeszkodę w umiejscowieniu zamówionych elementów Przedmiotu Zamówienia; 2) zmiany techniki wykonania, montażu lub wymiaru elementu Przedmiotu Zamówienia z uwagi na okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, np. zmiana rodzaju sufitu z klasycznego na podwieszany, brak możliwości montażu karnisza z uwagi na instalacje elektryczne lub inne kolizje z infrastrukturą techniczną budynku; 3) rezygnacji z elementu Przedmiotu Zamówienia - zmiana taka uzasadniona będzie jedynie zmianą finalnej funkcji pomieszczenia spowodowaną uwarunkowaniami technicznymi budynku; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego przesunięcia terminu dostawy Przedmiotu Zamówienia o okres do 60 dni w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. przedłużenia robót budowlanych, o czym Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie; 5) innej zmiany wywołanej z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 6) zmiany wynagrodzenia brutto spowodowanej zmianą w obowiązujących przepisach prawa w zakresie podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie - zmiana taka jest możliwa tylko w przypadku urzędowej zmiany przepisów o podatku VAT, z zastrzeżeniem iż nie ulegną zmianie ceny jednostkowe netto podane w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są ju aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.