To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Repki: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.155.026,00 PLN NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU W KWOCIE 1.163.000,00 PLN ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW POŻYCZEK PODLEGAJĄCYCH SPŁACIE w 2013r. W KWOCIE 992.026,00 PLN
Numer ogłoszenia: 309092 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273104 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.155.026,00 PLN NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU W KWOCIE 1.163.000,00 PLN ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW POŻYCZEK PODLEGAJĄCYCH SPŁACIE w 2013r. W KWOCIE 992.026,00 PLN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego do kwoty 2.155.026,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt pięć tysięcy dwadzieścia sześć złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.163.000,00 zł (słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt trzy tysiące złotych) i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów a podlegających spłacie w roku 2013 w kwocie 992.026,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia sześć złotych). 1. Okres kredytowania w latach 2013 - 2020. 2. Okres karencji w spłacie rat do 31.03.2014 r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy. 4. Środki pieniężne udostępnione będą przez bank w trzech transzach a) I transza do 31.07.2013 r. - w kwocie 1.063.703,00 PLN, b) II transza do 25.09.2013 r. - w kwocie 871.440,00 PLN, c) III transza do 20.12.2013 r. - w kwocie 219.883,00 PLN. 5. Zamawiający zastrzega, iż termin uruchomienia oraz kwoty kredytu mogą ulec zmianie ponieważ uzależniony jest od terminu wykonania planowanego zakresu rzeczowego związanego z realizacją inwestycji. 6. Dopuszcza się refinansowanie wydatków i rozchodów budżetowych poniesionych w 2013 r., w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 8. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji: 1. rata 31.03.2014 r. - 12.500 zł, 2. rata 30.06.2014 r. - 12.500 zł, 3. rata 30.09.2014 r. - 12.500 zł, 4. rata 31.12.2014 r. - 12.500 zł, 5. rata 31.03.2015 r. - 75.000 zł, 6. rata 30.06.2015 r. - 75.000 zł, 7. rata 30.09.2015 r. - 75.000 zł, 8. rata 31.12.2015 r. - 75.000 zł, 9. rata 31.03.2016 r. - 75.000 zł, 10. rata 30.06.2016 r. - 75.000 zł, 11. rata 30.09.2016 r. - 75.000 zł, 12. rata 31.12.2016 r. - 75.000 zł, 13. rata 31.03.2017 r. - 75.000 zł, 14. rata 30.06.2017 r. - 75.000 zł, 15. rata 30.09.2017 r. - 75.000 zł, 16. rata 31.12.2017 r. - 75.000 zł, 17. rata 31.03.2018 r. - 75.000 zł, 18. rata 30.06.2018 r. - 75.000 zł, 19. rata 30.09.2018 r. - 75.000 zł, 20. rata 31.12.2018 r. - 75.000 zł, 21. rata 31.03.2019 r. - 112.500 zł, 22. rata 30.06.2019 r. - 112.500 zł, 23. rata 30.09.2019 r. - 112.500 zł, 24. rata 31.12.2019 r. - 112.500 zł, 25. rata 31.03.2020 r. - 112.500 zł, 26. rata 30.06.2020 r. - 112.500 zł, 27. rata 30.09.2020 r. - 112.500 zł, 28. rata 31.12.2020 r. - 117.526 zł, 9. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.09.2013 r. 10. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 11. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 12. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 20.12.2013 r. 13. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 15. Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 30.06.2013 r. tj. 2,78 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S.A. CENTRALA- Centrum Korporacyjne w Warszawie, ul. Leszno 14, 01-192 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283391,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 407572,47
Oferta z najniższą ceną: 407572,47 / Oferta z najwyższą ceną: 430604,83
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.