eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Gdańsk: Dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych
Numer ogłoszenia: 309070 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku , ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest dostawa i wdrożenie sytemu czytników dowodów osobistych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku Zamówienie obejmuje: - dostawę 55 szt. czytników dowodów osobistych wraz z oprogramowaniem współpracującym z oprogramowaniem SYRIUSZ STD, - implementację rozwiązania w Oprogramowaniu Syriusz STD, - instalację i uruchomienie czytników, - konsultacje dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników, którzy będą korzystać z systemu. System (czytniki i oprogramowanie), powinien zapewniać: 1. Odczytywanie polskich znaków oraz obu stron dowodu osobistego. 2. Automatyczne wczytywanie nw. danych z dowodu osobistego bezpośrednio do oprogramowania Syriusz STD, do odpowiednich zakładek: - nazwisko, - imię (imiona), - datę urodzenia, - numer i seria dowodu osobistego, - płeć. System czytników dowodów osobistych musi działać również w przypadku zainstalowania nowych wersji (aktualizacji) oprogramowania Syriusz STD. Wykonawca wraz z dostawą czytników musi dostarczyć na płycie CD sterowniki do czytników dowodów osobistych. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na czytniki dowodów osobistych. Wykonawca musi zapewnić poprawność działania systemu czytników dowodów osobistych, za wyjątkiem przypadków skanowania danych z uszkodzonych i zabrudzonych dowodów osobisty lub na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i osób trzecich. WAŻNE!!! 1. Zamawiający informuję, że: - jest użytkownikiem oprogramowania SYRIUSZ STD, - nie posiada praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania SYRIUSZ STD. - właścicielem praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania SYRIUSZ STD jest firma Syginty S.A., Aleje Jerozolimskie 180, 02-486 Warszwa. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku niniejszego postępowania, dostarczenia wraz z czytnikami dowodów osobistych deklaracji zgodności (CE) ww. czytników z zasadniczymi wymaganiami dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego - Dz. U. Nr 155, poz. 1089). 3. Ww. deklaracja musi być złożona w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Czytniki muszą być oznakowane znakiem zgodności CE. 5. Zamawiający informuje, że system czytników dowodów osobistych będzie instalowany na komputerach, które posiadają zasilacze o mocy nie mniejszej niż 300 W..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk, pok. 215, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk, pok. 214, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.