eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Knurów: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 309052 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 8 Formularz cenowy są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od 01.09.2013 r. do 31.08.2014 r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom do oferty należy załączyć: 1. Opisy oferowanego asortymentu np. katalogi (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego środka tylko o różnej wielkości opakowania w kilku pozycjach/częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednego opisu z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji/części dotyczy) celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów; 2. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5), że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 8 Formularz cenowy. 3. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6), że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z: 3.1. ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 1; Części II poz. 3, 4; Części IV poz. 1, 2, 3; Części V; Części VI; Części VII 3.2. ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 4; Części II poz. 5; Części VIII poz. 1, 2; Części IX poz. 1, 2; Części X; Części XI; Części XIII poz. 1, 2; Części XIV poz. 1, 2, 3, 4; Części XV; Części XVI poz. 1, 2, 3; Części XVII, Części XVIII poz. 1, 2, 3, 4; Części XIX poz. 1, 2; Części XX poz. 1, 2 3.3. ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. (Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 3; Części XII 3.4. ustawą o kosmetykach z dnia 30 marca 2001r. (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) - dotyczy Części I poz. 2; Części II poz. 1, 2; Części III 4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r., Nr 63 poz. 322 z późn. zm.) lub oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne (Załącznik nr 5).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 8 wypełniony, podpisany przez Wykonawcę; 3. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy (Załącznik nr 1) - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 4. Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej/konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: 1. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę producenta przedmiotu umowy pod warunkiem zachowania umówionej ceny, parametrów technicznych i jakości, dostarczenia próbek oferowanego produktu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów dopuszczających wyrób do obrotu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca dostawy na terenie siedziby Zamawiającego (ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów) oraz do zmiany osoby upoważnionej po stronie Zamawiającego do składania zamówień, odbioru ilościowego i jakościowego. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań od oferowanych w Formularzu cenowym. Zamiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, a Wykonawca zobligowany jest do przeliczenia ceny, przy czym nie może być wyższa od oferowanej w Formularzu cenowym. 4. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. Zmianie uleganie wówczas wartość brutto, przy jednoczesnym pozostawieniu niezmiennej wartości netto. 5. Obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 11:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, Sekretariat, pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część VI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część VII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część VIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część IX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część X.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XVIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XIX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do pomieszczeń magazynu Apteki na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 Formularz cenowy do SIWZ - Część XX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.