To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3089 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Piątek: "Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci/uczniów
do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365888 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątek, krajowy numer identyfikacyjny
61105856000000, ul.
ul. Rynek
16,
99120
Piątek, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
024 7221919, 7221611, faks
247 221 909, e-mail
ugpiatek@ugpiatek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugpiatek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2016.RR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Dowóz/odwóz uczniów do/z placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek. b) Zapewnienie opieki dzieciom/uczniom w trakcie dowożenia c) Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statutowych placówek oświatowych. d) Dzierżawa/wynajem od Zamawiającego autobusu Autosan H9-21.41S o numerze rejestracyjnym ELE C210; rocznik 2001; liczba miejsc 52+1 łącznie z miejscami stojącymi 4.2. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie sprzedaży biletów miesięcznych) w Krajowym transporcie drogowym 4.3. Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek odbywać się będzie z miejscowości: TRASA NR 1 "BALKÓW I" uczniowie klas IV-VI SP Piątek i Gimnazjum w Piątku Piątek(1) - Goślub Osada (10) - Goślub (7) - Balków (36) - Piątek Razem: 54 TRASA Nr 2 "BALKÓW II" dzieci z Przedszkola i klas I-III SP Piątek Piątek - Goślub Osada (4) - Goślub (7) - Balków (19) - Janowice (5) - Piątek Razem: 35 TRASA NR 3 "CZERNIKÓW I" Piątek -Janowice (14) - Janówek (1)Nowy Gaj (4) - Łubnica (21) - Górki Łubnickie (6) - Czerników-Żabokrzeki (17) - Czerników (7) - Piątek Razem: 70 TRASA NR 4 "CZERNIKÓW II" Piątek - Pokrzywnica (11) - Boguszyce (20) - Masłówka (8) - Śladków Rozlazły (6) - Śladków Podleśny (8) - Mchowie (10) - Czerników - Piątek Razem: 63 TRASA NR 5 "GÓRKI PĘCŁAWSKIE" Piątek - Rogaszyn (4) - Orądki (6) - Janków (1) - Górki Pęcławskie (5) - Pęcławice (5) - Włostowie (2) - Włostowie Parcele (3) - Piekary (9) - Piątek Razem: 50 TRASA NR 6 "OSZKOWICE" Piątek - Krzyszkowice (4) - Piątek - Bielice (8) - Sułkowice Drugie (2) - Broników (4) - Oszkowice (2) - Orenice (7) - Łęka (5) - Piątek Razem: 32 TRASA NR 7 "WITÓW" Piątek - Sułkowice Pierwsze (3) - Jasionna (1) - Stare Piaski (9) - Leżąjna (2) - Witów (0) - Konarze (22) - Sułkowice Pierwsze (11) - Piątek Razem: 48 UWAGA: Liczby w nawiasach oznaczają liczbę dowożonych dzieci, łączna liczba dowożonych do/z placówek oświatowych dzieci/uczniów: 352 4.4. Realizacja okazjonalnych przewozów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań statusowych placówek oświatowych odbywać się będzie na n/w warunkach: Realizacja usługi w ciągu roku 2017 przez 10 miesięcy (z wyłączeniem lipca i sierpnia). Planowa średnia ilość kilometrów w ciągu jednego miesiąca - 300 km, w tym: 1.Autobusem/busem na minimum 20 miejsc siedzących - 100 km 2.Autobusem na minimum 42 miejsc siedzących - 100 km 3.Autobusem na minimum 50 miejsc siedzących - 100 km Łączna przewidywana ilość kilometrów w ciągu 10 miesięcy (z wyłączeniem lipca i sierpnia) wynosi 3000 km. Zamawiający informuje, iż podane wielkości w kilometrach są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie będzie następowało z faktycznego przejazdu w kilometrach oraz wynikało z potrzeb doboru autobusu do ilości dzieci. 4.5. Warunki dotyczące dowozów i odwozów dzieci/uczniów: a) Liczby dowożonych dzieci/uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia, b) Szczegółowe określenie tras i godziny dowozów i odwozów ustalone będą przez Zamawiającego w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Zmiany te nie powodują zmiany średniej ceny biletu miesięcznego. d) Wykonawca zobowiązany jest podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) e) Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej - z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność lub wydzierżawionych przez Wykonawcę i wydzierżawionego jednego autobusu od Zamawiającego. Warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy w tym zakres ich niezbędnego wyposażenia określa, określa art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 305).Zgodnie z § 22 ww. rozporządzenia autobus szkolny (przeznaczony do przewozu dzieci do szkół), f) autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zmianami), g) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad dziećmi (5 i 6 letnimi, uczniami szkól podstawowych i gimnazjum) w czasie dowozu i odwozu, Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą być wyposażeni w środek łączności np. telefon komórkowy, 4.6. Warunki dotyczące okazjonalnych przewozów: a) Okazjonalne przewozy będą się odbywać zarówno w dni nauki szkolnej jak również w dni inne niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego - wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym(np. święta szkolne, rekolekcje, zabawy choinkowe, andrzejkowe, odpracowywanie dni nauki w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego) w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego), b) Trasa przejazdu podczas realizacji przewozów okazjonalnych, będzie ustalana na podstawie zarejestrowanych przez licznik autokaru kilometrów przebytych na określonej trasie (pod nadzorem pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego) tj. rozpoczęcie z punktu zbiórki dzieci, zakończeniu do punktu powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego (bez kilometrów dojazdu autokaru z jego bazy i powrotu do bazy). c) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autokarów przy placówkach oświatowych w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. 4.7. Warunki dotyczące dzierżawy autobusu: a) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania ewentualnych napraw pojazdu na własny koszt, b) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszystkich opłat związanych z badaniem technicznym, 4.8. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. b) wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia autobusu w środki łączności (np. telefon komórkowy), c) wykonawca winien zatrudnić kierowców do realizacji w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj. posiadające prawo jazdy kat D, badania lekarskie, badania psychologiczne d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci e) wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna, f) wykonawca zapewnia bezawaryjność i punktualność, a w sytuacjach awaryjnych zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci/ sprawnego technicznie, dopuszczonego do ruchu/oznakowanego stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 404140,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.