eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyPrzebudowa instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania- podmieszania wszystkich obiegów grzewczych na rozdzielaczach w kotłowni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Głuchołazy: Przebudowa instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania- podmieszania wszystkich obiegów grzewczych na rozdzielaczach w kotłowni
Numer ogłoszenia: 30898 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439702 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania- podmieszania wszystkich obiegów grzewczych na rozdzielaczach w kotłowni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na przebudowie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania- podmieszania wszystkich obiegów grzewczych na rozdzielaczach w kotłowni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach. Szczegółowy opis zawarto w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarze Robót będącym częścią Dokumentacji Projektowej, które to stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową. Przedmiotem zamówienia jest m.in.: a) Demontaż: - Obiegu bloku operacyjnego - pompy obiegowej, zaworu zwrotnego i zaworu odcinającego na zasilaniu oraz odcinka rurociągu na powrocie ponad zaworem odcinającym; - Obiegu budynku głównego - zaworu odcinającego DN 150, zwężki 150/100, pompy obiegowej bliźniaczej, zaworu zwrotnego i zaworu odcinającego na zasilaniu oraz odcinka rurociągu ponad zaworem odcinającym na powrocie; - Obiegu pralni - demontaż zaworu odcinającego, demontaż odcinka rurociągu na zasilaniu oraz odcinka rurociągu i zaworu odcinającego na powrocie ponad zaworem odcinającym; b) Montaż: - Obiegu bloku operacyjnego - na zasilaniu nad zaworem odcinającym zamontować zwężkę 80/40 , zawór mieszający trójdrogowy DN 40, pompę obiegową UPE 40-120F kołnierzową lub równoważną tj. o parametrach DN 40 i wydajności: Q min 2m3/h , zwężkę DN 40/80, zawór zwrotny DN 80 i zawór odcinający DN 80 (z odzysku) oraz rurę mieszającą do zaworu trójdrogowego, do rury powrotnej DN 40 z zaworem DN 40, termometr i manometry. Na powrocie : zwężka DN 100/40, licznik ciepła oraz ponad przyłączeniem rury mieszającej zamontować filtroodmulacz DN 40, zawór odcinający DN 40 i zwężkę DN 40/100. - Obiegu budynku głównego - na zasilaniu zamontować przepustnicę DN 150, zwężkę 150/80, zawór trójdrogowy DN 80, pompę obiegową UPE 80-120F lub równoważną tj. o parametrach DN 80 i wydajności: Q min 30m3/h, zawór zwrotny DN 80, zawór odcinający lub przepustnicę DN 80, rurę mieszającą DN 80 z zaworem lub przepustnica DN 80, termometr i manometry. Na powrocie: nad zaworem DN 150 i nad połączeniem podmieszania zwężkę DN 150/80, filtroodmulacz DN 80 i przepustnicę lub zawór DN 80 a ponad nimi zwężkę 80/150. - Obiegu pralni i korytarza - połączyć ponad zaworem zwrotnym na zasilaniu rurę pralni z rurą korytarza z montażem zaworu odcinającego DN 40. Na powrocie: połączyć rurę pralni z rurą korytarza i zamontować zawór odcinający DN 40. - Zamontować wskaźniki poziomu wody na wszystkich kotłach i podłączyć je do AKP - Sterowanie podmieszaniem obiegów bloku operacyjnego i budynku głównego podłączyć do regulatorów Rematic 2945 C3K. Podłączenie sterowania i wskaźników poziomu wody do AKP wykona autoryzowany przez producenta kotłów Remeha serwisant. - Zamontować czujnik temperatury na sprzęgle wodnym w kotłowni. Lokalizacja miejsca wykonania przedmiotu zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Warunki realizacji: Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) oraz Dokumentacją Projektową, a zaoferowana przez niego cena ryczałtowa winna uwzględniać wszystkie wymogi w nich określone. Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w tym także prawa budowlanego, ustawy o dozorze technicznym i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyłącznie wyroby budowlane wytwarzane w celu zastosowania w obiekcie budowlanym i wprowadzane do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualne wyłączenia dopływu wody do poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala w uzgodnieniu z Zamawiającym, a ich realizację przewidzieć w czasie najmniej uciążliwym dla Zamawiającego (pora nocna). Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycję Harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca/y są zobowiązani do takiego zaplanowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz prowadzenia robót, aby były spełnione warunki Zamawiającego dotyczące w szczególności: stałego utrzymania komfortu cieplnego pomieszczeń Zamawiającego. Roboty winny być prowadzone w sposób pozwalający na normalną pracę komórek organizacyjnych Szpitala. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody dla celów technologicznych. Wodę do celów higienicznych Wykonawca będzie pobierał z urządzeń Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty zużytej wody. Ilość wody ustalona będzie ryczałtem, licząc po 60 l/dzień na każdą osobę ze strony Wykonawcy realizującą umowę, zgodnie z wykazem złożonym przez Wykonawcę w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy. Wykonawca pokryje koszty zużytej do prac energii elektrycznej ustalanej ryczałtowo wg ilości i mocy użytkowanych urządzeń - lista sprzętu zużywającego energię elektryczną winna zostać zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru w dniu przekazania terenu budowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. GWARANCJE Wykonawca odpowiednio udzieli gwarancji i rękojmi za wady, na okres: min. 36 miesięcy Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie. ZEBRANIE WYKONAWCÓW Zamawiający zwołuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących w terminie 03.01.2012 r. o godz. 11:00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGMAR Bernard Marczyk, Dziewiętlice 39, 48-370 Paczków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40831,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.