Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Kluczbork: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów
przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork.
Numer ogłoszenia: 30887 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 6, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4185207, faks 077 4185207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na dwie części. Każda z części zamówienia polega na wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów w każdym z wyróżnionych rejonów od I do II. Wykaz poszczególnych rejonów placówek do których mają być dostarczone posiłki: I część zamówienia obejmuje Rejon I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczbork, Publiczne Gimnazjum Nr 3 im. Jana Pawła II w Kluczborku, II część zamówienia obejmuje Rejon II: Publiczne Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Krakowie i Ligocie Dolnej, Publiczne Przedszkole Nr 8 w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Ligocie Górnej i Smardach Górnych, Publiczna Szkoła Podstawowa im. II Brygady Pancernej w Bogacicy, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi w Kuniowie, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Mikołaja Kopernika w Kujakowicach Dolnych i z Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Łowkowicach, Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Bogacicy, Publiczne Gimnazjum Nr 4 w Kujakowicach Górnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia. Wykonawca wskaże części zamówienia, których zamierza zlecć wykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz usług (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zrealizowanych lub realizowanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków o wartości: a. dla I części zamówienia: co najmniej 9.000,00 zł. brutto dla jednego zadania wynikającego z jednej zawartej umowy. Zrealizowana lub realizowana usługa musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej zrealizowaniu lub realizowaniu. b. dla II części zamówienia: co najmniej 13.000,00 zł. brutto dla jednego zadania wynikającego z jednej zawartej umowy. Zrealizowana lub realizowana usługa musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej zrealizowaniu lub realizowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz sprzętu (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), jakim dysponuje do wykonania przedmiotu zamówienia zawierający minimum: - kuchnię z infrastrukturą do przygotowania posiłków, - termosy spożywcze do transportu posiłków, - środek transportu, przeznaczony do przewozu żywności, spełniający wymagania w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu żywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.opsinfo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, Kluczbork. ul. Zamkowa 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Ośrodka Pomocy Społecznej, Kluczbork. ul. Zamkowa 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach. I część zamówienia obejmuje Rejon I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczbork, Publiczne Gimnazjum Nr 3 im. Jana Pawła II w Kluczborku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach. II część zamówienia obejmuje Rejon II: Publiczne Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Krakowie i Ligocie Dolnej, Publiczne Przedszkole Nr 8 w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Ligocie Górnej i Smardach Górnych, Publiczna Szkoła Podstawowa im. II Brygady Pancernej w Bogacicy, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi w Kuniowie, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Mikołaja Kopernika w Kujakowicach Dolnych i z Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Łowkowicach, Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Bogacicy, Publiczne Gimnazjum Nr 4 w Kujakowicach Górnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





