Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Bydgoszcz: 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 1 /10
wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w obiekcie K-P OW NFZ w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15.
Numer ogłoszenia: 30877 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, faks 052 3252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 1 /10 wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w obiekcie K-P OW NFZ w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : I Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w obiekcie K P OW NFZ w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15 - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego II. uporządkowanie pomieszczeń ( przywrócenie do stanu pierwotnego ) po pracach montażowych. III. Okres gwarancji min. 36 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego na wady materiałowe i montażowe. IV. Oferta winna uwzględnić harmonogram prac sporządzony przez Wykonawcę. Czas pracy w jednym pomieszczeniu biurowym wraz z pracami porządkowymi nie może przekroczyć 2 dni roboczych. Instalacja oraz testowanie urządzeń winna odbyć się po godz. 16.oo lub w dni wolne od pracy. V Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację powykonawczą instalacji sygnalizacji pożaru w obiekcie K-P OW NFZ w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15. VI. Razem z wnioskiem o dokonaniu odbioru końcowego prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) atesty na zastosowane i wbudowane prefabrykaty, materiały i urządzenia - karty gwarancyjne, 2) dokumentację powykonawczą instalacji i instrukcję obsługi w języku polskim. VII. Przed dokonaniem odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. VIII 1. Potrzebę naprawy gwarancyjnej Zamawiający zgłosi w każdym dniu tygodnia. Czas reakcji Wykonawcy, tj. przyjazd do siedziby Zamawiającego na zgłoszenie naprawy, awarii lub inne zdarzenie związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem systemu - do 24 godzin. 2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację konserwacji i napraw instalacji ( zeszyt kontroli pracy systemu ) w obiekcie Zamawiającego, która winna obejmować co najmniej : terminy kolejnych prac serwisowych, terminy i przyczyny napraw, w tym termin planowanej naprawy. Każdorazowy pobyt ekip konserwacyjnych musi być potwierdzany w zeszycie kontroli pracy systemu. 3. Wykonawca przyjmując zlecenie zobowiązuje się prowadzić serwis i konserwację instalacji sygnalizacji pożaru w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania bieżącej konserwacji raz na kwartał po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wykaz czynności wchodzących w zakres konserwacji urządzeń: - sprawdzenie losowe czujników zainstalowanych w systemie poprzez zainicjowanie ich działania, - sprawdzenie prawidłowości przekazania sygnału z czujnika co centralki pożarowej, - sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania systemu, - sprawdzenie zespołu zasilania i bloku zasilania rezerwowego. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych podzespołów ich natychmiastowe usunięcie. IX. Potencjalny Wykonawca ma prawo wizji lokalnej w uzgodnieniu z p. Mieczysławem Kowalskim, tel. 052 325 29 07, 695 668 552. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić pomiary wyszczególnione w wytycznych, przedmiarach Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z prawa wizji lokalnej potencjalny Wykonawca nie może zgłosić zastrzeżeń co do pomiarów wyszczególnionych w wytycznych, przedmiarach, na podstawie których została złożona oferta, zawarta umowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wykonanie instlacji sygnalizacji pożaru w obiekcie K-P OW NFZ w Bydgoszczy przy Al. Mickiewicza 15 - nie więcej niż 50 % wartośco zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku oferowania urządzeń i materiałów zawierających źródła promieniotwórcze ( np. czujki izotopowe ) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, instalowanie, stosowanie i obsługę urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze zgodnie z ustawą z dnia 29.11.2000 r. Prawo atomowe ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 276 z późn. zm. ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać zrealizowane w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoich rodzajem niniejszemu postępowaniu ( tj. wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru) , każde wartością nie mniejszą niż 50 000,00 zł. brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osoby, które będą wykonywać prace polegające na poprowadzeniu instalacji elektrycznej winny posiadać wymagane prawem kwalifikacje w zakresie realizowanego zamówienia - uprawnienia do prowadzenia prac elektrycznych - aktualne świadectwa kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kosztorys Wykonawcy, dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi w niej częściami lub punktami potwierdzającymi spełnienie warunków określonych w zał nr 3 do SIWZ. Harmonogram wykonania zamówienia, który będzie stanowił podstawę do sporządzenia załącznika nr 2 do umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności. Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w zakresie : 1 przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli opóźnienie będzie spowodowane przez Zamawiającego, siłą wyższą lub przez inne czynniki, przesłanki niezależne od Wykonawcy 2 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu umowy, 3 parametrów dostawy i wykonania usługi / roboty budowlanej w przypadkach : - obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację ( materiały eksploatacyjne ), inne , - poprawienia sprawności, wydajności lub zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego, - poprawienia parametrów technicznych, - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - zmiany producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście - K-P OW NFZ ul. Słowackiego 3 w Bydgoszczy, III piętro, pokój nr 305,
droga pocztową po zgloszeniu wniosku o SIWZ - K-P OW NFZ 85-071 Bydgoszcz Al. Mickiewicza 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Kujawko - Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Bydgoszczy 85-071 Al.Mickiewicza 15 , kancelaria, niski parter, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza : - zawrzeć umowy ramowej, - ustanowić dynamicznego systemu zakupów, - dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach 3 projektów finansowanych w ramach EFS Plus
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Gdańskiej 37 lok.7, ul. Dworcowej 54 lok.8 oraz Rybaki 6 lok.2 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania dla urządzeń Philips
- Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul.Dworcowej 16/lok.2, Garbary 9/lok.8 i 10 oraz Marcinkowskiego 18/lok.4 w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczenia węzła cieplnego i instalacji wewnętrznej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Szosa Chełmińska 34-36 w Toruniu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem w pomieszczeniu serwerowni w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Modernizacja/Remont Centralnego Magazynu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Szczytnie
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.