eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworZakup rejestratorów i dodatkowej stacji dokującej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Jawor: Zakup rejestratorów i dodatkowej stacji dokującej
Numer ogłoszenia: 308752 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor , ul. Myśliborska 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711600, 8711675, faks 076 871602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup rejestratorów i dodatkowej stacji dokującej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Nadleśnictwa Jawor 12 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej (1szt.) dla biura Nadleśnictwa spełniających wymagania szczegółowe wymienione w SIWZ. Dostarczenie wymienionych w SIWZ akcesoriów. Przeprowadzenie szkolenia obsługi tych urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.25.10 - 30.23.25.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: przewidziano wadium w kwocie 3000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych, będących przedmiotem zamówienia. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy ( zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ) - W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w pkt. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).- zał. 2 i 3 d) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą, na wzorze zawartym w załączniku Nr 4 do SIWZ. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający nazwisko i imię, informacje o funkcji jaka będzie spełniać dana osoba w wykonywaniu zamówienia, lata doświadczenia oraz opis posiadanych uprawnień i kwalifikacji, Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie przez swoich pracowników uprawnień do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - zał. nr 2. f) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. g) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od początku prowadzenia działalności, zawierający rodzaj i miejsce wykonania dostawy, całkowita wartość brutto dostawy, datę wykonania zamówienia oraz nazwę zamawiającego. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 zł. każda, zał. 3. h) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem)przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ b) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika c) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego d) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - załącznik Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jawor 59-400 Jawor ul.Myśliborska 3 pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jawor 59-400 Jawor ul.Myśliborska 3 pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.