eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOchrona obiektów OReg WAM Kraków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Kraków: Ochrona obiektów OReg WAM Kraków
Numer ogłoszenia: 30852 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów OReg WAM Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów OReg WAM Kraków: Tarnowskie Góry, ul. Mickiewicza 27 (pustostan), Lubliniec, ul. ZHP 1 (pustostan), Katowice, ul. Kilińskiego 9 (częściowo użytkowany), Chorzów, ul. Śląska 7 (pustostan).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z postępującą prywatyzacją, w przypadku zbycia lub przekazania nieruchomości objętej umową, Zamawiający w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej, ma prawo z tym dniem rozwiązać umowę. Powyższe nie stanowi podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.1.2013.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tarnowskie Góry, ul. Mickiewicza 27 (pustostan):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu, podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych: wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania, sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu, bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia. Utrzymywanie technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji. Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lubliniec, ul. ZHP 1 (pustostan).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu, podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych: wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania, sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu, bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia. utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji. Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Katowice, ul. Kilińskiego 9 (częściowo użytkowany).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu, podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych: wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania, sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu, bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia, utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji, ochronie fizycznej obiektu codziennie w godzinach 7-9 oraz 17-19. zamykaniu i otwieraniu wejścia głównego do budynku oraz bramy wjazdowej przy wejściu głównym. obchodzie budynku wewnątrz i na zewnątrz po otwarciu i przed zamknięciem. Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chorzów, ul. Śląska 7 (pustostan).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu, podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych: wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania, sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu, bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia, utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji. Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.