To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Numer ogłoszenia: 308511 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280111 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. stolik prostokątny - 1, regał ekspozycyjny - 1, krzesło konferencyjne - 10 szt, biurko - 17 szt, kontener trzyszufladkowy pod biurko - 23 szt, krzesło obrotowe - 30 szt, szafa aktowa dwudrzwiowa pięciosegregatorowa - 30 szt, regał pięciosegregatorowy - 7 szt, niska szafka dwudrzwiowa dwusegregatorowa -7 szt, podnóżek - 150 szt, regał metalowy - 25 szt, szafa aktowa o podwyższonej odporności ogniowej - 1 szt, stolik kuchenny - 3 szt, krzesło składane - 2 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.14.32.10 - Stoły do jadalni 39.11.37.00 - Podnóżki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Zakład Stolarski R i A Janiszewscy s.c."
jakie przetargi wygrała firma
"Zakład Stolarski R i A Janiszewscy s.c."
- Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Zakład Stolarski January i Ryszard Janiszewscy S.C, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75373,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86430,90
Oferta z najniższą ceną: 86430,90 / Oferta z najwyższą ceną: 98004,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
więcej: Podnóżki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.