To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Gdynia: remont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 308442 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255604 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, Pl. Konstytucji 5, 81-969 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6996131, faks 058 6996109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w zabytkowym budynku sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 w Gdyni, wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Gdańskiego decyzją WKZ-5340/21/88/1149 z dnia 28.09.1988r. pod nr A - 1034 obejmujący: Remont 8 pomieszczeń biurowych w budynku A Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 : Wykaz pomieszczeń : pokoje : 29, 30 ,31 ,3 ,4 40 , 41 , 41a CPV : 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne CPV : 45310000-3- Roboty instalacje elektryczne Wg harmonogramu : I - pokoje 29, 30 , 31 - 01.08.2013 - 30.09.2013r. II - pokoje 40 , 41 , 41A - 02.10.2013 - 31.10.2013r. III - pokoje 3,4 - czytelnia - 01.08..2013 - 30.09.2013r. Zakres robót budowlanych : 1.wyburzenie ścianek działowych 2.montaż drzwi 3.zamurowanie otworu drzwiowego 4.wykonanie punktów oświetleniowych Zakres prac remontowych : 1.renowacja oryginalnej posadzki parkietowej , polegająca na możliwości intensywnego używania posadzki 2.remont ścian i sufitów pomieszczeń , usunięcie istniejących tapet w niektórych pomieszczeniach , wygładzenie ścian , cekolowanie i pomalowanie, 3.malowanie kaloryferów i przewodów rurowych instalacji grzewczych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO HANDLU, PRODUKCJI I USŁUG "SUMPT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO HANDLU, PRODUKCJI I USŁUG "SUMPT" SP. Z O.O.
- Towarzystwo Handlu Produkcji i Usług SUMPT Sp. z o.o., Narwicka 10, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53345,33
Oferta z najniższą ceną: 53345,33 / Oferta z najwyższą ceną: 53345,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





