Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa fabrycznie nowych solarek i pługów odśnieżnych dla potrzeb jednostek terenowych GDDkiA Oddziału w Bydgoszczy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234524, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234524, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych solarek i pługów odśnieżnych dla potrzeb jednostek terenowych GDDkiA Oddziału w Bydgoszczy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa fabrycznie nowych solarek i pługów odśnieżnych dla potrzeb jednostek terenowych GDDkiA Oddziału w Bydgoszczy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GDDKiA Oddział w Bydgoszczy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.50.00.00 - Maszyny i części specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dla części I - dostawa 2 szt. solarek - dla części II - dostawa 4 szt. pługów odśnieżnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;
III.1) Wymagane wadium: 7000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki uczestnictwa 1. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 3. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wykonawca musi wykazać , że dysponuje własnymi środkami, lub promesą kredytową w wysokości: -dla części I - 100 000,00 PLN -dla części II - 50 000,00 PLN 5. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z SIWZ. 6. Wykonawca spełni specyficzne wymagania dotyczące sprzętu będącego przedmiotem w/w dostawy zgodnie z SIWZ. 7. Wykonawca zapewni co najmniej 24 - miesięczny okres gwarancji. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 2. Zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami oraz opłatami składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. Informacja z KRK na temat karalności Wykonawcy 4. Informacja z banku potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Dane o doświadczeniu. 7. Dane na temat okresu gwarancji, wymagań technicznych, serwisu oraz szkolenia użytkowników - zgodnie z SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacja dachów budynków sali gimnastycznej i łącznika III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Gzin - Unisław od km 13+311 do km 14+179 dł. 0,868 km
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli i urządzeń wyposażenia technologicznego zaplecza kuchennego zespołu gastronomicznego mieszczącego się w nowo budowanym budynku kampusu AMFN w Bydgoszczy
- ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU IZOLACJI PRZECIWWODNEJ POMIESZCZEŃ PODZIEMNYCH HALI SPORTOWO - WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Automatyczny System Aretacji Obiektów Testowych - ASAOT
- Modernizacja Domu Ludowego w Siedleczce poprzez zwiększenie efektywności energetycznej budynku
- Dostawa mobilnej linii technologicznej do produkcji soku jabłkowego.
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Dostawa wycinarki wodnej
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.