eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Zakup mleka i jego przetaworów na 2008 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Sochaczew: Zakup mleka i jego przetaworów na 2008 rok
Numer ogłoszenia: 3082 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2367, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622231 w. 434, fax 046 8622231.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetwowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mleka i jego przetaworów na 2008 rok.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko 3,2 % folia 1 L.,Mleko 2,0 % folia 1 L Masło śmietankowe Twarożek wiejski ( domowy ) Śmietana 18 % Ser topiony śmiet.100 g Ser topiony z szynką 100 g Ser topiony z papryką 25 g Ser twardy Edamski Ser twardy Gouda Serek homogenizowany wanilia.150 g Serek homogenizowany truskawka 150g Twaróg chudy Jogurt naturalny ok.150g Jogurt truskawkowy ok.150g Kefir 1,5% op. 150-400 g Maślanka 1,5% op.150-500g

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych, (Dz. U. z 2006r.Nr 164, poz. 1163 ze zm.): 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Posiadają zdolność zabezpieczenia potrzeb Zamawiającego na specjalne zlecenia o każdej porze dnia. Posiadają dokument stwierdzający wdrożenie systemu HACCP potwierdzony przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego bądź akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie o objęciu nadzorem funkcjonowania wdrożonego lub o wdrażaniu systemu HACCP potwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego. Zezwolenie Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej na dostawy w/w artykułów żywnościowych do Jednostek Wojskowych na terenie całego kraju. W przypadku braku zezwolenia - pisemna zgoda na przeprowadzenie kontroli przez Wojskowe Służby Weterynaryjne w przypadku udzielenia zamówienia. Ponadto wykonawcy powinni posiadać: a.) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm. (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień). b.) zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale V SIWZ, zgodnie z formą spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnieni chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę wykluczonego wykonawcy uznaje się za odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. FORMULARZ OFERTOWY opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji -załącznik 1; 2. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, (*) wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 3. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO(*) potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie naw raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące od daty wyznaczenia na składanie ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, 4. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIEWGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH lub KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO(*) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 5. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. l oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik 2; 6. OŚWIADCZENIE, że Wykonawcy zapoznał się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń oraz akceptuje umowę w formie przedstawionej przez Zamawiającego- załącznik 3; Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale II Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 7. AKTUALNĄ DECYZJĘ POWIATOWEGO LEKARZA WETERYNARII o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.). 8.DOKUMENT stwierdzający wdrożenie systemu HACCP potwierdzony przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego bądź akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie o objęciu nadzorem funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP potwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego. 9. ZEZWOLENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA MEDYCYNY PREWENCYJNEJ na dostawy w/w artykułów żywnościowych do Jednostek Wojskowych na terenie całego kraju. W przypadku braku zezwolenia - pisemna zgoda na przeprowadzenie kontroli przez Wojskowe Służby weterynaryjne w przypadku udzielenia zamówienia. 10. OBOWIAZUJACA DECYZJE ADMINISTRACYJNĄ: a). obowiązującą decyzję administracyjną właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm. (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień), lub decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zgodnie z art. 122 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień). b). zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11. UMOWA(*) regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty wspólnie przez kilka podmiotów (konsorcjum) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika (lidera) do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - r. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania). 2. Wymagania dotyczące Wykonawcy mają odpowiednie zastosowanie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W zakresie warunków określonych w rt. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, każdy z uczestników oferty wspólnej musi spełniać wymagania Zamawiającego, natomiast w zakresie warunków określonych w rt.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych spełnienie warunków oceniane będzie łącznie przez wszystkich Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok.: bud. 2 pok. 120 (SIWZ jest bezpłatne) bądź pobrać ze strony internetowej wówcza mile widziane jest niezwłoczne poinformowanie na pismie Zamawiajace.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 09:30, miejsce: 17 stycznia 2008 do godz. 9:30 w: Kancelarii Jawnej (pok. Nr 120 w budynku nr2) Jednostka Wojskowa 2367 96-500 Sochaczew..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.