To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie doradztwa prawnego, księgowego oraz marketingowego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego przez Biuro Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych POKL 07.02.02-24-017/11-00
Numer ogłoszenia: 308184 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116401 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie doradztwa prawnego, księgowego oraz marketingowego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego przez Biuro Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych POKL 07.02.02-24-017/11-00.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie doradztwa prawnego, księgowego oraz marketingowego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/11-00, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje doradztwo przede wszystkim dla podmiotów ekonomii społecznej (PES) tj. spółdzielnie socjalne, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, CIS - y, KIS-y, ZAZ-y, WTZ-y (posiadające jednostkę organizacyjną na obszarze województwa śląskiego), jak również dla osób fizycznych (m.in. pracowników, członków, wolontariuszy PES, jak i osób fizycznych zainteresowanych działalnością w tym sektorze). Doradztwo będzie prowadzone do końca lutego 2015 roku, a sposobem rozliczania usług doradczych będą przygotowane oraz przeprowadzone godziny udzielonych porad beneficjentom projektu potwierdzone kartami usług doradczych. Usługi doradcze z zakresu prawa, księgowości, marketingu będą prowadzone zarówno w Inkubatorze, jak i bezpośrednio u uczestników projektu oraz telefonicznie i e - mailowo.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych 79.34.29.00 - 79.34.29.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, projekt pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/11-00, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prowadzenie doradztwa prawnego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/12, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARGO NAVI K. Koćwin Sp. k., Al. NMP 24, lok. 14, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30453,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29148,35
Oferta z najniższą ceną: 29148,35 / Oferta z najwyższą ceną: 29800,93
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Prowadzenie doradztwa księgowego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/12, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARGO NAVI K. Koćwin Sp. k, Al. NMP 24, lok. 14, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30453,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29148,35
Oferta z najniższą ceną: 29148,35 / Oferta z najwyższą ceną: 29148,35
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Prowadzenie doradztwa marketingowego dla beneficjentów projektu pn. Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego POKL 07.02.02-24-017/12, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Manager Jolanta Kalecińska-Rał, ul. Łokietka 8a, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16940,00
Oferta z najniższą ceną: 16940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, Planowania i Finansów, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami, Informatyki, Edukacji oraz USC UG Gierałtowice w 2026r.
- Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





