Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU DELEGATURY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ PRZY UL. ANDERSA 34A W KOSZALINIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, do kontaktów: Arkadiusz Kusy, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829, e-mail: Ewelina.Blaszak@ipn.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ipn.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: IPN-KŚZpNP ul. Towarowa 28 00-839 Warszawa, Arkadiusz Kusy, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 581-88-94, fax (022) 581-88-14, e-mail: arkadiusz.kusy@ipn.gov.pl, www.ipn.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IPN-KŚZpNP, Katarzyna Jarosz, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 581-88-16, fax (022) 581-88-14, e-mail: katarzyna.jarosz@ipn.gov.pl, www.ipn.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU DELEGATURY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ PRZY UL. ANDERSA 34A W KOSZALINIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Koszalin ul. Andersa 34A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU DELEGATURY INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ PRZY UL. ANDERSA 34A W KOSZALINIE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji) 3) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji), 4) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, 5) dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dołączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 obiekt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki podmiotowe: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp). 2. Inne warunki: 1) zobowiążą się udzielić 24 - miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia oraz wbudować stolarkę okienną i drzwiową PCV posiadającą co najmniej 36 - miesięczną gwarancję producenta. 2) zobowiążą się do dokonania, w ciągu trzech dni od dnia zawarcia umowy, ubezpieczenia wszystkich ryzyk związanych z budową w zakresie określonym w§ 6 ust. 3 projektu umowy. 3) przed upływem terminu składania ofert dokonają wizji lokalnej nieruchomości, na terenie której ma być wykonywane zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania a w przypadku warunków określonych w pkt 2 odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji) 3) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji), 4) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, 5) dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dołączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. termin wykonania 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację udostępnioną w formie innej niż na stronie internetowej można otrzymać odpłatnie po przedstawieniu potwierdzenia wpłaty w kwocie 50,00 zł na konto Instytutu Pamięci Narodowej: NBP O/O Warszawa 45 1010 1010 0092 9213 9150 000. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w centrali IPN w Warszawie, w Biurze Zamówień, Publicznych, Mienia i Inwestycji ul. Towarowa 28, pokój nr 603 w godz. 9.00 - 15.00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:15, IPN- KŚZpNP ul. Towarowa 29 00-839 Warszawa pokój nr 603.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- "Budowa budynku kancelarii dla leśnictwa Możdżanów"
- Nazwa inwestycji: Optymalizacja zużycia energii w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radlinie - Powtórka.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GORLICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.