eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockAktywizacja zdrowotna uczestników projektu systemowego Droga do aktywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Płock: Aktywizacja zdrowotna uczestników projektu systemowego Droga do aktywności
Numer ogłoszenia: 308118 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wolskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640210, 364 02 22, faks 024 364 02 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopspl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja zdrowotna uczestników projektu systemowego Droga do aktywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie indywidualnej i grupowej terapii psychologicznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku biorących udział w projekcie systemowym Droga do aktywności. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część II - Grupą docelową jest grupa 32 osób niepełnosprawnych w wieku od 18 do 63 lat, posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności: lekki, umiarkowany i znaczny wydane na stałe bądź na czas określony. Wśród osób niepełnosprawnych znajdują się mi. in. osoby o schorzeniach układu oddechowego i krążenia, upośledzenia narządu ruchu, choroby neurologiczne, choroby narządu wzroku. 1.Wykonanie zadania winno być realizowane w II etapach tj. Etap I - badanie lekarskie, którym poddani będą wszyscy beneficjenci skierowani na rehabilitację. Lekarz specjalista określi zakres świadczeń rehabilitacyjnych uwzględniając orzeczenie o stopniu niepełnosprawności posiadane przez każdego beneficjenta projektu. Etap II - zabiegi rehabilitacyjne - wykaz świadczeń, którymi mogą zostać objęci beneficjenci na podstawie wskazań lekarza specjalisty w tym: a)kinezyterapia, b)fizykoterpię (światłolecznictwo, elektroterapia, laseroterapia, magnetoterapia), c)elektrostymulacja, d)masaż leczniczy (klasyczny, segmentarny, drenaż limfatyczny)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.14.21.00-7, 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Część I - 2 000,00 PLN (słownie zł.: dwa tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. b) Część II - 1 000,00 PLN (słownie zł.: jeden tysiąc złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, PKO Bank Polski S.A. Nr 06 1020 3974 0000 5802 0178 0915. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić zapisy dotyczące zatrzymania wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • II.1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Dot. części I zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) polegającą na zorganizowaniu terapii psychologicznej (indywidualnej lub/i grupowej) dla min. 100 osób. Dot. części II zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: b)co najmniej 1 usługę (1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana umowa) polegającą na zorganizowaniu zabiegów rehabilitacyjnych o wartości nie niższej niż 25 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych tylko oświadczenia z pkt. 2. 4. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopspl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ 09-400 PŁOCK, UL. WOLSKIEGO 4 POK. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ 09-400 PŁOCK, UL. WOLSKIEGO 4 POK. 205 IIp. (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Droga do aktywności współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem głównym projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej mieszkańców miasta Płocka, którzy są zagrożeni wykluczeniem społecznym. Osiągnięcie celu głównego będzie możliwe poprzez podjęcie konkretnych działań i realizacji celów szczegółowych takich jak: zwiększenie motywacji do działania, zwiększenie wiary we własne siły i możliwości, wzrost kompetencji i umiejętności interpersonalnych pomagających w funkcjonowaniu tych osób w społeczeństwie, zwiększenie zdolności komunikacyjnych, dostosowanie kwalifikacji do aktualnych potrzeb rynku pracy, wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, nabycie nowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktywizacja zdrowotna uczestników projektu systemowego Droga do aktywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie indywidualnej i grupowej terapii psychologicznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku biorących udział w projekcie systemowym Droga do aktywności. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ogólna liczba osób objętych terapią indywidualną wynosi: - 96 osób nieaktywnych zawodowo w wieku od 19 do 56 lat na łączna liczbę 658 godzin, - 35 osób niepełnosprawnych w wieku od 18 do 63 lat na łączną liczbę 143 godzin, - 18 wychowanków opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo-wychowawcze w wieku od 18 do 24 lat na łączną liczbę 76 godzin. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników. 3. Termin realizacji zadania: od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2010r Ogólna liczba osób objętych terapią grupową wynosi: - 48 osób nieaktywnych zawodowo w wieku od 19 do 49 lat na łączna liczbę 480 godzin, - 3 osoby niepełnosprawne w wieku od 22 do 38 lat na łączną liczbę 30 godzin, - 12 wychowanków opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo-wychowawcze w wieku od 18 do 24 lat na łączną liczbę 120 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktywizacja zdrowotna uczestników projektu systemowego Droga do aktywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupą docelową jest grupa 32 osób niepełnosprawnych w wieku od 18 do 63 lat, posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności: lekki, umiarkowany i znaczny wydane na stałe bądź na czas określony. Wśród osób niepełnosprawnych znajdują się mi. in. osoby o schorzeniach układu oddechowego i krążenia, upośledzenia narządu ruchu, choroby neurologiczne, choroby narządu wzroku. 1.Wykonanie zadania winno być realizowane w II etapach tj. Etap I - badanie lekarskie, którym poddani będą wszyscy beneficjenci skierowani na rehabilitację. Lekarz specjalista określi zakres świadczeń rehabilitacyjnych uwzględniając orzeczenie o stopniu niepełnosprawności posiadane przez każdego beneficjenta projektu. Etap II - zabiegi rehabilitacyjne - wykaz świadczeń, którymi mogą zostać objęci beneficjenci na podstawie wskazań lekarza specjalisty w tym: a)kinezyterapia, b)fizykoterpię (światłolecznictwo, elektroterapia, laseroterapia, magnetoterapia), c)elektrostymulacja, d)masaż leczniczy (klasyczny, segmentarny, drenaż limfatyczny)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.21.00-7, 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.