eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśRemont parteru budynku komunalnego w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Wielka Wieś: Remont parteru budynku komunalnego w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś.
Numer ogłoszenia: 308084 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246712 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parteru budynku komunalnego w miejscowości Szyce, Gmina Wielka Wieś..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont parteru budynku komunalnego w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś 1.Przedmiotem zamówienia jest remont parteru oraz dwóch pomieszczeń i sanitariatu I-go piętra a także dwóch klatek schodowych budynku komunalnego w miejscowości Szyce. Remontowany budynek został wybudowany w pierwszej dekadzie XX-go wieku jako placówka graniczna zaboru rosyjskiego. Budynek ten posiada układ konstrukcyjny murowany z zastosowaniem elementów żelbetowych. Fundamenty budynku wykonane są z cegły. Podobnie ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne o grubości 66 cm. Ściany działowe częściowo z cegły, częściowo z płyt STG. Stropy i schody żelbetowe. Dach o konstrukcji drewnianej. Obecnie na parterze gdzie jest przewidziany remont pomieszczeń mieści się Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej i apteka a na pierwszym piętrze gabinet stomatologiczny i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Powierzchnia remontowanych pomieszczeń parteru i I-go piętra wynosi 260 m2. 2.W ramach prac remontowych przewiduje się : a) w zakresie robót budowlanych - rozebranie ścianek działowych z cegieł i płyt - zerwanie warstw posadzkowych w remontowanych pomieszczeniach - obicie tynków wewnętrznych na części ścian - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z blach chromo-niklowych - wykonanie podłoży i wylewek - wykonanie ścianek działowych z cegieł i płyt - wykonanie nowych tynków na części ścian - montaż stolarki drzwiowej i ślusarki - wykonanie balustrad ze stali nierdzewnej - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych i wykładzin PCV - przetarcie starych tynków i zeskrobanie farb - licowanie ścian płytkami - malowanie całości powierzchni remontowanych pomieszczeń b) w zakresie robót instalacji sanitarnych - wykonanie poziomów i pionów kanalizacyjnych - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na parterze i w remontowanych pomieszczeniach na I-szym piętrze - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania we wszystkich pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze. c) w zakresie instalacji elektrycznej i słaboprądowej - rozbudowa rozdzielnicy głównej - rozbudowa tablicy parteru - osprzęt - połączenia wyrównawcze - oprze wodowanie - pomiary - instalacja słaboprądowa 3.Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej, które to dokumenty stanowią podstawę do opracowania przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. UWAGA! W kosztorysach ofertowych należy, pod rygorem odrzucenia oferty, przyjąć materiały i technologie gwarantujące parametry i standard narzucony w dokumentacji projektowej wszystkich branż. 4.W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. 5.Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, specyfikacje techniczne, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. 6.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 7.Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego: - realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez wykonawcę. - Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych. - Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo- Budowlane Dawiec Józef, Pcim 1250, 32-432 Pcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 486324,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 566632,23

  • Oferta z najniższą ceną: 566632,23 / Oferta z najwyższą ceną: 683780,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.