eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › rekultywacja I sektora składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-30

POZYCJA 30807

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: rekultywacja I sektora składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Beata Broniek-Kęska, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882433, fax 014 6215308, e-mail: b.broniek@umt.tarnow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tarnow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Stefan Piotrowski, ul. Goldhammera 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882874, fax 014 6882876, e-mail: w.komunalny@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Stefan Piotrowski, ul. Goldhammera 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882874, fax 014 6882876, e-mail: w.komunalny@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Tarnowa, Ewa Kapturkiewicz, ul. Nowa 4, sala nr 1 (parter), 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882554, fax 014 6312876, e-mail: e.kapturkiewicz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rekultywacja I sektora składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przyszłego zamówienia będzie wykonanie rekultywacji I sektora składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie o pow. 2,4 ha. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o okresie rękojmi (gwarancji) na wykonane roboty. Oświadczenie, że na zamontowane urządzenie udzielona zostanie gwarancja producenta urządzeń, a w przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, udzielona zostanie gwarancja własna uzupełniająca do 12 miesięcy. Oświadczenie, że zastosowane urządzenie oraz materiały do wykonania robót posiadają wymagane certyfikaty, atesty lub aprobaty techniczne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót. Przedmiotem przyszłego zamówienia będzie wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych. Zakres robót podlegający trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów łącznie z robotami towarzyszącymi, a w szczególności: 1.wykonanie rekultywacji technicznej ( ukształtowanie skarp i wierzchowiny sektora wraz z ich przykryciem okrywą rekultywacyjną o miąższości 60 cm oraz umocnieniem podnóża północnej skarpy ), 2.wykonanie rekultywacji biologicznej ( obsiew skarp i wierzchowiny mieszanką traw i roślin motylkowych ), 3.wykonanie drogi dojazdowej na zrekultywowane sektory z płyt żelbetowych wraz z jej odwodnieniem, 4.wykonanie nawodnienia sektora w celu zapewnienia wilgoci niezbędnej do zachodzenia w złożu odpadów reakcji biochemicznych, 5.przywrócenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego, 6.inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zlecona przez wykonawcę robót do jednostki specjalistycznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 05.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 15 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się w oparciu o następujące kryteria: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentów - pkt 1 i 2. 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 2.2.1.zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i trudności wykonania tj. rekultywacja lub budowa składowisk odpadów, budowla wodna, budowa drogowa, budowa osadników, o wartości nie mniejszej niż 750 000 zł brutto . Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających np. referencjami, opiniami, protokołami odbioru końcowego itp. na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczenia - pkt 1 i 4. 2.2.2.dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt 1 i 3. 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności wymagane jest, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt 1 i 5. 2.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - pkt 1-7. 3. Ponadto, w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, w składanej ofercie: 3.1.każdy z wykonawców odrębnie złoży wymagane w pkt 1,2,6 oświadczenia i dokumenty, 3.2.przynajmniej jeden z wykonawców przedłoży dokumenty określone pkt 3,4 i 5. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez konsorcjum, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uznany zostanie za spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek, bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 2.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, 2.aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 4.wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, zamówień spełniających wymaganie zawarte w warunkach udziału w postępowaniu z informacją o przedmiocie zamówienia, wartości, dacie, miejscu wykonania i zamawiających wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie, protokoły odbioru końcowego robót), 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 6 składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:15, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pok. nr 310.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.