eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagrodno › DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAGRODNO W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU - DRUGIE DANIE PLUS KOMPOT I OWOC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Zagrodno: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAGRODNO W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU - DRUGIE DANIE PLUS KOMPOT I OWOC
Numer ogłoszenia: 308068 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278250 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagrodnie, Zagrodno 52, 59-516 Zagrodno, woj. dolnośląskie, tel. 76 8773-398, faks 76 8773-398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAGRODNO W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU - DRUGIE DANIE PLUS KOMPOT I OWOC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Zagrodno, polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków jednodaniowych dzieciom w formie gorącego posiłku - drugie danie plus kompot i owoc w naczyniach jednorazowych, ze sztućcami jednorazowymi. Naczynia oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania posiłków. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 26.09.2011r. do 20.06.2012 r., oprócz przerw w nauce (przerwy świąteczne, ferie, itp.). Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 135 dzieci (liczba ta w trakcie roku 2011/2012 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Dzienna ilość posiłków to ok. 135 sztuk, w następujących szkołach: - Szkoła Podstawowa w Brochocinie - 20 - Szkoła Podstawowa w Olszanicy - 20 - Szkoła Podstawowa w Radziechowie - 30 - Szkoła Podstawowa w Zagrodnie - 28 - Gimnazjum w Zagrodnie - 37 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Posiłek musi być dostarczony do szkoły najpóźniej przed rozpoczęciem długiej przerwy lekcyjnej. Przerwy lekcyjne należy uzgodnić z Dyrektorami poszczególnych szkół. Wykonawca usługi musi dostarczyć posiłki bezpośrednio do wymienionych szkół. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem przystosowanym do przewozu żywności, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca będzie zobowiązany do ich wyporcjowania do naczyń jednorazowych. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków uprawnionym uczniom. Brudne naczynia i sztućce wykonawca uprzątnie najpóźniej następnego dnia po spożyciu przez dzieci posiłków i wywiezie ze szkoły. Każdy posiłek będzie składał się z jednego dania tzn. drugie danie plus kompot i owoc. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym minimum trzy razy w tygodniu ( np. wtorek, środa, czwartek ) a bezmięsnym w pozostałe dni. Jedna porcja musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gramów, w tym mięso, lub ryba - 100 gramów, surówka lub gotowane jarzyny - 100 gramów oraz ziemniaki, lub zamiennik (ryż, kasza, makaron lub inne) - 200 gramów. Drugie danie stanowić mogą również pierogi, kopytka, naleśniki, krokiety, makaron z sosem, - nie mniej niż 250 gramów. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia i dostarczany dyrektorom szkół. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w SIWZ kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Dla potrzeb badań żywności przez Sanepid Wykonawca będzie zobowiązany do przechowywania przez 48 godzin po 150 g każdej składowej części potrawy w tym: mięs, potraw mięsnych i rybnych, jarzyn gotowanych, sosów, potraw mącznych oraz mlecznych, sałatek, surówek; wyrobów garmażeryjnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku). Po upływie 48 godzin próbki posiłków będą mogły być zniszczone. Łącznie dożywianiem objętych ma zostać około 135 dzieci z terenu gminy Zagrodno w dniach zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych posiłków w zależności od faktycznie istniejących potrzeb. Jednorazowa cena posiłku brutto powinna zawierać koszt posiłku, sporządzenia, opakowania oraz dostarczenia do szkoły i wydanie uczniom. Posiłek powinien być przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia tj. z udziałem artykułów spożywczych o dużej wartości odżywczej. Do oferty należy załączyć 5 propozycji zestawu z ich składem ilościowym i kalorycznym (5 dni w tygodniu jeden zestaw dziennie). Za jakość posiłków i fachowość usług odpowiada zleceniobiorca. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW : Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: - zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. SIWZ dostępna jest pod adresem: http://zagrodno.i-gmina.pl/przetargi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO - HOTELOWE PRZY MIŁEJ SP. Z O.O., MIŁA 1, 59-500 ZŁOTORYJA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135405,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135405,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.