eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkiewymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Janowice Wielkie: wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 307800 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Chłopska 1, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7515213, 7528118, faks 0-75 7528134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsjanowicewielkie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej w budynku nr 1 (pałacowym) w Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich. Do wykonania zaprojektowano 40 szt okien wraz z parapetami drewnianych zespolonych z drewna klejonego trójwarstwowo, z szybą o współczynniku Umin =1,1 W/m2 K w kolorze Machoń o łącznej powierzchni około 76,8 m2. Kolor w zależności od wybranej palety barw należy dopasować do koloru stolarki na budynku podłużnym. Przyjęto podział okna na dwie części rozwierane, dzielone szprosami zewnętrznymi na trzy części. W każdym z okien jedna z połówek okna musi być uchylna. Listwę przymykową zaprojektowano z ozdobnym frezem. Zaleca się aby każde okno wyposażyć w nawiewniki higrosterowane, alternatywnie trwałe rozszczelnienie zapewniające prawidłową wentylację pomieszczeń. Zakres objętych zamówieniem prac obejmuje: - wykucie z muru starych okien drewnianych 40 szt; - wykucie parapetów drewnianych wewnętrznych 40 szt; - wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki; - wykonanie i montaż okien drewnianych, szklonych szkłem zespolonym wraz z nawiewnikami; - montaż parapetów wewnętrznych z drewna klejonego w kolorze okien; - naprawa uszkodzonych tynków ościeży z malowaniem;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania prac budowlanych w obiektach zabytkowych lub zatrudniają kierownika budowy, który takie uprawnienia posiada. b) Posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i należą do Izby Inżynierów. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w punktach od a i b oferent musi przedłożyć odpowiednie zaświadczenia lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. Na potwierdzenie warunków zawartych w punktach od c do e oferent musi złożyć odpowiednie oświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsjanowicewielkie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dpsjanowicewielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wiekich ul. Chłopska 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.