Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Szczecin: Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Biologii Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 307751 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Biologii Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Biologii Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 1) Przedmiot zamówień został podzielony na 2 części: Część I - zakup i dostawa aparatu do automatycznego przeprowadzania procesu izolacji DNA, w krótkim czasie oraz szkolenie pracowników Pracowni Biologii LK KWP w Szczecinie zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz; Część II - zakup, dostawa i instalacja automatycznej stacji dozującej z oddzielnym panelem sterującym i wyposażeniem do przygotowania reakcji PCR i qPCR oraz szkolenie pracowników Pracowni Biologii LK KWP w Szczecinie zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz; 2) Zamawiający wymaga dostarczenia oraz wniesienia urządzeń do Pracowni Biologii Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem na własny koszt; b) dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowanie wraz z dołączoną kartą gwarancyjną zawierającą numer seryjny podzespołu, termin i warunki gwarancji, instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim. c) udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia oraz 12 miesięcznej rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia; d) dostarczenia niezbędnej ilości akcesoriów i materiałów jednorazowych do instalacji i uruchomienia urządzeń; e) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników z zakresu obsługi, budowy i wyposażenia urządzeń, sposobu wykonywania badań. Szkolenie składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej z uwzględnieniem pytań, kierowanych do prowadzącego zajęcia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego, w miejscu uruchomienia urządzenia. Koszt dojazdu do i z miejsca szkolenia oraz pobytu osoby szkolącej pracowników Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Szkolenie przeprowadzi kompetentna osoba (osoby). W sytuacji, gdy poziom merytoryczny szkolenia nie będzie satysfakcjonował Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wyznaczenia innego wykładowcę. Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi imienną listę osób, objętych szkoleniem i zobowiąże swoich pracowników do uczestnictwa w szkoleniu. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów szkoleniowych na koszt własny. Zakończenie szkolenia potwierdzone będzie podpisanym protokołem przez strony umowy. W protokole określona zostanie, co najmniej nazwa szkolenia wraz z tematyką, nazwisko osoby (osób) prowadzących szkolenie, data szkolenia. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć do Zamawiającego imienne certyfikaty wydane przez uprawnianego przedstawiciela producenta stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie obsługi urządzenia; f) serwis urządzeń znajduje się na terenie RP. Urządzenia są fabrycznie nowe, pochodzą z bieżącej produkcji i nie były wykorzystywane w żadnych wcześniejszych projektach oraz spełniają wymagane prawem europejskim normy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do siwz. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej w odpowiedniej części wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin
Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





