Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-10
Warszawa: Kompleksowe ubezpieczenie majątku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 307641 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, faks 022 8882048 lub 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie majątku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia majątkowe i osobowe Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. w grupie następujących ryzyk : Zadanie I 1) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; 2) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku; 3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników; 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; 6) Ubezpieczenia komunikacyjne: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych; b) ubezpieczenie auto casco; c) assistance pojazdów. Zadanie II ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników spółki. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług) na wartość poniżej 798.691,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.92.00 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, przed upływem terminu do składania ofert, w wysokości: a) 7.473,37 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta siedemdziesiąt trzy złote 37/100) w odniesieniu do oferty dotyczącej zakresu określonego w zadaniu I opisu przedmiotu zamówienia, i/lub b) 505,60 zł (słownie: pięćset pięć złotych 60/100), w odniesieniu do oferty dotyczącej zakresu określonego w zadaniu II opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty dotyczącej zakresów określonych w zadaniu I i II, obie powyższe wartości ulegają zsumowaniu. 2. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za skutecznie wniesione z chwilą uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na wskazany w SIWZ rachunek bankowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 30.06.2008 roku. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku należy załączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w pkt 1, 2, 3 warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działający wspólnie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść oświadczeń (wzory) - do pobrania na stronie www.mpo.com.pl/index - ocena spełniania warunku określonego w pkt 1 zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę oświadczenia; - ocena spełniania warunku określonego w pkt 2 zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę aktualnego zezwolenia właściwego organu; - ocena spełniania warunku określonego w pkt 3 zostanie dokonana na podstawie załączonego przez wykonawcę oświadczenia o wysokości posiadanego marginesu wypłacalności - na dzień 30.06.2008. Za każde 10% pokrycia marginesu wypłacalności ponad 100% - Zamawiający przyzna 5 pkt, maksymalnie 100 pkt. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki określone w pkt 1-3 będzie większa niż 10 zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów w jego ocenie. W przypadku, gdy maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma 10 lub więcej wykonawców, wówczas do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wyłącznie (wszyscy) wykonawcy, którzy posiadają najwyższy margines wypłacalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie Ministra Finansów lub organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy. 4. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę wymogu dot. posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - według stanu na dzień 30.06.2008 r., ze wskazaniem jego wysokości. Celem ułatwienia Wykonawcom złożenia oświadczeń wymienionych w pkt.3 i 4, Zamawiający przygotował formularze - do pobrania ze strony: www.mpo.com.pl/index Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 2, Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty, o których mowa powyżej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulująca współpracę tych wykonawców. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę i złożony w zamkniętej kopercie z napisem:Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na kompleksowe ubezpieczenie majątku MPO w m. st. Warszawie. Dodatkowo Wykonawca dołączy: 1.Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli upoważnienie do jego złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych (pok 11)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - ubezpieczenie majątkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia majątkowe i osobowe Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. w grupie następujących ryzyk : 1) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; 2) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku; 3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników; 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; 6) Ubezpieczenia komunikacyjne: a) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych; b) ubezpieczenie auto casco; c) assistance pojazdów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.50.00.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.93.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki i klauzule dodatkowe (fakultatywne) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - ubezpieczenie osobowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia osobowe Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. w grupie następujących ryzyk : - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników spółki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.50.00.00-5, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Damasławek
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu leskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





