Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-10
Ruda Śląska: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Biura Geodety Miasta Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 307625 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Biura Geodety Miasta Urzędu Miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami : 3 sztuki w identycznej konfiguracji. Zadanie II zakup i dostawa notebooka wraz z pakietem MS-Office 2007. Zadanie III zakup i dostawa serwera, Zadanie IV zakup i dostawa dwóch skanerów -rozdzielczość optyczna 1200x1200 dpi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Postępowanie poniżej kwot unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy polegające na: dostawie sprzętu komputerowego (tj.m.in. komputery, monitory) dla zadania I, II, IV oraz dla zadania nr III : dostawa serwera. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia- niespełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w opisie przedmiotu zamówienia, a które należy dołączyć do oferty. 5.1. Dla zadania nr I: pkt.1 komputery: - Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE, - Certyfikat HCL, - Warunki gwarancji potwierdzone pisemnie przez producenta sprzętu, Dla zadania nr I: pkt.2 - Monitory - Certyfikat jakości co najmniej TCO03, ISO 13406 - Warunki gwarancji potwierdzone pisemnie przez producenta sprzętu. 5.2. Dla zadania nr II - zakup i dostawa notebooka wraz z oprogramowaniem. - Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE, - Certyfikat HCL komputera na daną platformę systemową, - Warunki gwarancji potwierdzone pisemnie przez producenta sprzętu. - Oświadczenie producenta dotyczące dostępności części zamiennych do 2 lat po zakończeniu gwarancji. 5.3. Dla zadania nr III - zakup i dostawa serwera: Warunki gwarancji potwierdzone pisemnie przez producenta sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6, budynek A, I piętro, pok. 129-Wydział Zamówień Publicznych
Koszt SIWZ 3,00 zł. ( słownie: trzy złote ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6, budynek A, I piętro, pok. 129-Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 sztuki w identycznej konfiguracji; Procesor w architekturze x86, czterordzeniowy, Pamięć RAM:4GB DDR2-800 w trybie dual channel, możliwość rozbudowy do 8 GB, min. 2 wolne złącza dla rozszerzeń pamięci. Dysk twardy 500 GB.Karta dźwiękowaZintegrowana, w standardzie HD.Karta sieciowa10/100/1000 Mbps z opcją Wake on LAN, ASF 2.0.Karta graficzna NVIDIA Quadro FX 570 256MB Porty I/O min. 12 portów USB 2.0 (w tym 2 na przedzie), min. 1x RS-232, VGA, Audio (na przednim i tylnym panelu), 2x PS/2, port równoległy, 2x DVI. Monitor 3 sztuki. Wysokość nie więcej niż 33 cm,szerokość nie więcej niż 38 cm,głębokośćnie więcej niż 27 cm, przekątna ekranu 17 cali. Waga nie więcej niż 7 kg Szczegółowy opis zawiera SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: zakup i dostawa notebooka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka w następującej konfiguracji: System operacyjny Windows XP Pro PL - Zamawiający dopuszcza downgrade z systemu Windows Vista do XP Pro PL + nośnik umożliwiający odtworzenie systemu (recovery). Oprogramowanie - pakiet biurowy MS Office 2007 Pro PL + nośnik, licencja na oprogramowanie do nagrywania płyt CD-RW/DVDRW w języku polskim + nośnik,Procesor dwurdzeniowy w architekturze x86, Pamięć RAM 4 GB w układzie 2 x 2048 MB DDR2 SDRAM , Chipset stosowany w komputerze musi być wyprodukowany przez tego samego producenta, co zainstalowany procesor w komputerze. Dysk twardy o pojemności 120 GB z wydzieloną partycją systemową o wielkości 40 GB. Karta graficzna przeznaczona do pracy w notebookach, wyposażona w 512 MB pamięci dedykowanej typu GDDR3 z interfejsem 256 bitowym. Karta musi być wyposażona w złącza LVDS, DVI, VGA, HDTV, HUCP, HDMI oraz obsługiwać oprogramowanie Open GL 2.1, Shader Model 4.0, DirectX 10.,Wyświetlacz LCD o przekątnej 17,Karta dźwiękowa zintegrowana min. 16-bitowa w standardzie HD. Szczegółowy opis zawiera SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: zakup i dostawa serwera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: procesor Xeon UP X3220 2.40 GHz 8Mb 1066Mhz, pamięć RAM 2Gb DDR2-800 PC-6400 ub d ECC,napęd optyczny DVD-RW supermulti slimline SATA,dyski twarde 2 3,5 SAS 3 Gb/s 146 Gb,system operacyjny: Windows Server 2003 standard MOLP+nośnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: zakup i dostawa skanerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 sztuki:Typ stolikowy,format : A4,porty: USB,rozdzielczość optyczna 1200x1200 dpi,szybkość skanowania A4/kolor 12 sek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Ochrona i monitoring Powiatowego Urzędu Pracy w Rudzie Śląskiej
- Obsługa bocznicy kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK Ruda Ruch Halemba
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie dostawy sprężonego powietrza wraz z wizualizacją parametrów pracy sprężarek, dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





