Ogłoszenie z dnia 2008-11-10
Kielce: Wykonanie dróg pożarowych przy Ośrodku Wsparcia Dziennego dla Niepełnosprawnych w Kielcach ul. Chęcińska 23
Numer ogłoszenia: 307593 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Niepełnosprawnych , ul. Chęcińska 23, 25-020 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3614796, 3358006, faks 041 3614796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kielce.pl; www.owdnkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dróg pożarowych przy Ośrodku Wsparcia Dziennego dla Niepełnosprawnych w Kielcach ul. Chęcińska 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, koryta pod nawierzchnię placów postojowych - 0,03 ha; rozebranie nawierzchni z kostki - 102,0 m2; rozebranie krawężników wtopionych i obrzeży trawnikowych, obrzeża 6x20 cm na podsypce piaskowej - 130,0 m; Rozebranie barier stalowych pojedynczych - 30,0 m; rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika - 20,0 m; wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym - 9,72 m3; roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, odspojenie i przewóz - 7,62 m3; roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 76,23 m3; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie - 7,62 m3; zagęszczenie nasypów, ubijakami mechanicznymi - 7,62 m3; plantowanie (obrabianie na czysto), skarp i korony nasypów - 663,0 m2; humusowanie i obsianie skarp, przy gr. warstwy humusu 5 cm - 550,0 m2; podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 333,0 m2; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, na podsypce cem. - piask., kostka szara - 333,0 m2; obrzeża betonowe, 20x6 cm na podsypce piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 246,0 m; regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe - 1,0 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp; spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i inne wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; dysponują sprzętem i zatrudnionymi pracownikami pozwalającymi na wykonanie zadania. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie: a) przedsiębiorcy zawrą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum musi wskazywać pełnomocnika; c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika konsorcjum w okresie obowiązywania umowy, jak również wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum; d) przedsiębiorcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia; e) dla Zamawiającego stroną do roszczeń będzie pełnomocnik; f) umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia; g) umowa konsorcjum winna upoważniać pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenia zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; h) umowa konsorcjum nie może być rozwiązania przed upływem terminu realizacji całości zamówienia oraz okresu rękojmi. 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do osoby pełnomocnika: a) wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia miedzy uczestnikami konsorcjum a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem pełnomocnika; b) podpisze i złoży ofertę wspólną; c) zawrze umowę z Zamawiającym, o ile oferta konsorcjum będzie ofertą najkorzystniejszą. Uwaga: Podmioty występujące wspólnie, każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowaniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy podmiot oddzielnie winien złożyć oświadczenie wskazane w pkt VII ppkt 2...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają: 1/ wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2/ oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 3/ Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 4; 4/ oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w zakresie praw i obowiązków majątkowych oraz opatrzona pieczęcią firmy; 5/ aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami; 6/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, składek i opłat w Urzędzie Skarbowym, ZUS lub KRUS. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 5, 6 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8/ Informację o wykonanych robotach o podobnym charakterze (referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.pl; www.owdnkielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Niepełnosprawnych ul. Chęcińska 23; 25-020 Kielce - administracja..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Niepełnosprawnych ul. Chęcińska 23; 25-020 Kielce - administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą farmaceutyków scyntygraficznych dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO IZP.2411.116.2025.JM
- Dostawa osobowego samochodu z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
- Organizacja kursów i szkoleń dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- Modernizacja sieci sygnalizacji pożarowej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach.
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 27, ul. Marszałkowska 96 w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej ul. Tęczowa w miejscowości Nowe Budy
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy ZSP nr 6 przy ul. Chopina 10 w Siedlcach" w ramach programu "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024"
- Budowa budynków mieszkalnych przy ul. Juliusza Słowackiego w Człuchowie
- Wyposażenie budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie w hydranty wewnętrzne z budową wodociągowej instalacji przeciwpożarowej
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1340N w miejscowości Wilczęta - budowa zatoki postojowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.