To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Łódź: REMONT AULI KATEDRY ENDOKRYNOLOGII W KOMPLEKSIE SZPITALNYM W ŁODZI UL. STERLINGA 1/3..
Numer ogłoszenia: 307433 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211031 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT AULI KATEDRY ENDOKRYNOLOGII W KOMPLEKSIE SZPITALNYM W ŁODZI UL. STERLINGA 1/3...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest wykonanie remontu Auli Katedry Endokrynologii mieszczącej się w budynku C na I piętrze w kompleksie szpitalnym przy ul. Sterlinga 1/3 w Łodzi. Powierzchnia auli wynosi ok. 52 m2. Wysokość auli wynosi ok. 4m. Remont auli obejmuje oprócz Sali wykładowej również pomieszczenia dodatkowe tj. korytarz wejściowy (powierzchnia ok. 8,8m2), korytarz do WC (powierzchnia ok. 6,1m2), WC (łączna powierzchnia ok. 6,7m2), korytarz do szatni (powierzchnia ok. 21,6m2) i szatnię (powierzchnia ok. 11,7m2). Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2A SIWZ), oraz w Zakresie rzeczowym robót (załącznik nr 2C SIWZ). 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia, obejmuje następujące prace: 1) Malowanie ścian i sufitów. 2) Malowanie stolarki drzwiowej, wieszaków, grzejników. 3) Uzupełnienie ubytków płytek ceramicznych ściennych i podłogowych. 4) Wymiana wykładziny podłogowej i listew przypodłogowych. 5) Wymiana okien i parapetów. 6) Wymiana oświetlenia oraz osprzętu elektrycznego ( wyłączniki, gniazda elektryczne). 3. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z: Kosztorysem nakładczym (załącznik nr 2A SIWZ), Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2B SIWZ), Zakresem rzeczowym robót (załącznik nr 2C SIWZ) oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Ze względu na sposób rozliczania (rozliczanie ryczałtowe) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie Zamawiającego. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego oszacowania ceny oferty z uwzględnieniem stanu faktycznego obiektu i ewentualnych błędów w pozycjach kosztorysu nakładczego. 5. Przy wykonaniu robót powinny być użyte materiały odpowiadające Polskim Normom, posiadać aprobaty techniczne oraz niezbędne certyfikaty. 6. Termin rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały wynosi minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7. Numer CPV dotyczący przedmiotu zmówienia: 45450000 - 6, 45215000 - 7. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji technicznej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w kosztorysie nakładczym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDOWLANA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDOWLANA"
- SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA BUDOWLANA, ul. Górnicza 30/36, 91-765 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56813,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46261,97
Oferta z najniższą ceną: 46261,97 / Oferta z najwyższą ceną: 62221,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku"
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznańskiej 42 w m. Wronki
- Remont elewacji budynku "D" w ZSCKR w Nowosielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.