Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Chełm: Dostawa sortów mundurowych lesnika i odzieży BHP
Numer ogłoszenia: 30737 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, tel. 082 5603298.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/chelm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych lesnika i odzieży BHP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla N-ctwa Chełm w 2008 r. okreslona na 7593 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 z dnia 28.06.1999 i Zarzadzenia nr 34 z dnia 07.06.2000 Dyrektorz generalnego LP i Ilość sortów BHP określona w tabeli pkt. III.3 SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy, a w szczególności: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r ). b. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. c. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnych lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia, odpowiednio potwierdzone , że zostały wykonane należycie, 2.wykonają zamówienie samodzielnie, bez zatrudniania podwykonawców, 3. W przypadku oferty wspólnej postawione w pkt.1a) warunki musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki łącznie. 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest możliwe po upływie terminu składania ofert, pod warunkiem, że będą one potwierdzały spełnienie warunku w terminie upływu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte na załączniku 5; b. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d. wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania na załączonym wzorze nr 4 wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zrealizowanych dostaw. W przypadku składania oferty wspólnej: a. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie dla lidera do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienia publiczne. b. wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. b,c,d.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/chelm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul. Hrubieszowska 123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Chełm 22-100 Chełm ul. Hrubieszowska 123.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2024 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji programu Erasmus + dla PANS w Chełmie
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim oraz Zamościu w II półroczu 2024 r.
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odzież BHP dla pracowników Lasów Państwowych"
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2024
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.