Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-16
Zabrze: Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych. Nr ref. 27/ichpw/2015
Numer ogłoszenia: 307370 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2710041, faks 32 2710809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych. Nr ref. 27/ichpw/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych. 2. Zamówienie podzielono na czternaście (14) części, w tym: 2.1. Część I - Odczynniki chemiczne I 2.2. Część II - Odczynniki chemiczne II 2.3. Część III - Akcesoria laboratoryjne I 2.4. Część IV - Akcesoria laboratoryjne II 2.5. Część V - Wzorce 2.6. Część VI - Laboratoryjne wyroby szklane 2.7. Część VII - Akcesoria laboratoryjne III 2.8. Część VIII - Odczynniki chemiczne III 2.9. Część IX - Polimery akrylowe 2.10. Część X - Akcesoria laboratoryjne IV 2.11. Część XI - Akcesoria laboratoryjne V 2.12. Część XII - Akcesoria laboratoryjne VI 2.13. Część XIII - Akcesoria laboratoryjne VII 2.14. Część XIV - Akcesoria laboratoryjne VIII 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo-cenowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ (zwanej dalej specyfikacją). 4. Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany. 5. Przedmiot zamówienia winien posiadać kartę charakterystyki (dotyczy Części I-XIV) oraz świadectwo jakości lub certyfikat (dotyczy Części I-II, V, VIII, IX). 6. Data ważności dostarczonych produktów z Części I, II, VIII, IX musi wynosić minimum 36 miesięcy od daty dostawy, dla części V - 12 miesięcy, chyba, że termin przydatności określony przez producenta jest krótszy ze względu na specyfikę produktu. 7. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone akcesoria wymienione w części III, IV, VI, VII,X-XIV zgodnie z gwarancją producenta. 8. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2013 poz. 21) zgodnie z treścią ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz.U.2013 poz. 888). 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem oraz umożliwiającym przechowywanie w okresie trwałości gwarancyjnej określonej przez Wykonawcę lub producenta. 10. Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami SIWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa. 11. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 12. W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej, a w szczególności: 12.1. wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, 12.2. wykazać, że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych materiałów zużywalnych, 12.3. przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego produktu równoważnego, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 13. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 14. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego w specyfikacji (opisy, foldery, ulotki, certyfikaty, świadectwa jakości etc). 15. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 16. Zakres poniżej 207 tyś. euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.00.00-4, 24.54.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na zawartość oferty składa się: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku stanowi zał. nr 1 do SIWZ, 2. wypełniona i podpisana Specyfikacja asortymentowo-cenowa - wzór druku stanowi zał. nr 6 do SIWZ, 3. wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 10 SIWZ, 4. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika zgodnie z zapisami punktu 11.2 SIWZ, 6. w przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 4.14. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin realizacji - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym: 1. zmiany z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2. zmiany z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy, 3. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 4. zmiany ceny, która może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT, 5. zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie jest Podwykonawcą). W takim przypadku nowy podmiot powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ichpw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Kryteria oceny ofert odnoszą się do każdej Części odrębnie. 2. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje wartości brutto ofert. 3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 3.1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, 3.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 4. Złożone oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0 do 100 pkt., w oparciu o następujące kryteria: CENA 70 %, TERMIN REALIZACJI 30 % 4.1. Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru: najniższa oferowana cena brutto (w zł)/ cena brutto badanej oferty (w zł) x 70 pkt. 4.2 Ocena kryterium TERMIN REALIZACJI będzie dokonana według następujących warunków: 30 pkt - za końcowy termin realizacji do 7 dni włącznie, licząc od daty zawarcia umowy; 15 pkt - za końcowy termin realizacji od 8 dni do 14 dni włącznie, licząc od daty zawarcia umowy; 0 pkt - za końcowy termin realizacji od 15 dni do 21 dni włącznie, licząc od daty zawarcia umowy. 5. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym z kryteriów. 6. Jeżeli liczbą punktów będzie liczba posiadająca więcej niż dwa miejsca po przecinku, Zamawiający zaokrągli ją w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 zaokrągli w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 zaokrągli w górę. 7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach 8. Część IX finansowana przez Komisję Europejską Fundusz Badawczy Węgla i Stali w ramach projektu pt. Badania nad wietrzeniem węgla mające na celu: możliwość prognozowania utleniania węgla, poprawy jego właściwości koksotwórczych oraz bezpieczną eksploatację baterii koksowniczych COWEST.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Odczynniki chemiczne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Odczynniki chemiczne I. Poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Odczynniki chemiczne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Odczynniki chemiczne II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Akcesoria laboratoryjne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Akcesoria laboratoryjne I ; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Akcesoria laboratoryjne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Akcesoria laboratoryjne II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Wzorce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Wzorce; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Laboratoryjne wyroby szklane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Laboratoryjne wyroby szklane; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Akcesoria laboratoryjne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Akcesoria laboratoryjne III; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - Odczynniki chemiczne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - Odczynniki chemiczne III; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Polimery akrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - Polimery akrylowe; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X - Akcesoria laboratoryjne IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X - Akcesoria laboratoryjne IV; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI - Akcesoria laboratoryjne V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI - Akcesoria laboratoryjne V; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - Akcesoria laboratoryjne VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII - Akcesoria laboratoryjne VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII - Akcesoria laboratoryjne VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII - Akcesoria laboratoryjne VII; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV - Akcesoria laboratoryjne VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV - Akcesoria laboratoryjne VIII; poniżej 207 tyś euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii komórkowej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- Dostawa SNAP testów i akcesoriów do aparatów Procyte DXTM i Vetlab(R) do Polikliniki Weterynaryjnej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - zadania I i II
- Dostawa odczynników
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.