eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Grybów: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
Numer ogłoszenia: 30731 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Ogrodowa 4, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4452162, faks 018 4452162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/root_Miejski+Osrodek+Pomocy+
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji społecznych oraz indywidualnego doradztwa psychologicznego, prawnego i zawodowego dla grupy 16 (szesnastu) osób będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie w 2012 roku pn.: DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na zakres zamówienia składa się: 1) Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym po 2 godz. lekcyjne (1 godz. lekcyjna równa się 45 minut) na osobę (łącznie 32 godziny lekcyjne) przed rozpoczęciem warsztatów kompetencji społecznych, w celu określenia predyspozycji zawodowych, 2) Przeprowadzenie 40 godzin zajęć grupowych (z czego w formie stacjonarnej 34 godziny - max. 5 dni ciągłych, oraz 6 godzin w formie wyjazdowej - 1 dzień) dla 16 osób w tematyce: a) Diagnoza potrzeb i oczekiwań uczestników - 2 godziny lekcyjne; b) Bilans potencjału uczestników - mocne i słabe strony - 2 godziny lekcyjne; c) Budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnego myślenia - 2 godziny lekcyjne; d) Komunikacja interpersonalna: zasady skutecznego mówienia i słuchania, destrukcyjne sposoby komunikowania, mowa ciała, asertywność - 3 godziny lekcyjne; e) Autoprezentacja - budowanie pozytywnego wizerunku w kontaktach społecznych - 3 godziny lekcyjne; f) Wady i zalety pracy zespołowej, pełnienie ról grupowych - 3 godziny lekcyjne; g) Konflikt interpersonalny i sposoby jego rozwiązania - 3 godziny lekcyjne, h) Stres: źródła, mechanizm, objawy i sposoby radzenia sobie ze stresem - 3 godziny lekcyjne; i) Rola motywacji w zmianie postaw społecznych oraz zachowaniu - 2 godziny lekcyjne; j) Metody poszukiwania pracy, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych. Rozmowa kwalifikacyjna - 4 godziny lekcyjne; k) Rola własnej aktywności w życiu - pojęcie poczucia kontroli - 3 godziny lekcyjne; l) Podstawy prawa pracy i prawa rodzinnego - 4 godziny lekcyjne; m) Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy - 2 godziny lekcyjne; n) Treningi komunikacji społecznej - 2 godziny lekcyjne; o) Przełamywanie stereotypu roli mężczyzny i kobiety we współczesnym świecie - 2 godziny lekcyjne. 3) Przeprowadzenie indywidualnych porad: a) psychologa -średnio 1,5 godziny lekcyjnej (1 godz. lekcyjna równa się 45 minut) na osobę, b) prawnika - średnio 1,5 godziny lekcyjnej (1 godz. lekcyjna równa się 45 minut) na osobę. Porady dostępne wg indywidualnych potrzeb każdego z uczestników, przy czym łączna liczba godzin przeprowadzonych porad przez psychologa i prawnika ma wynosić 48 godzin lekcyjnych. 2. W zakres zamówienia wchodzi organizacja jednodniowego wyjazdowego szkolenia (max 6 godzin dydaktycznych) dla całej grupy uczestników (16 osób), które odbędzie się w ostatnim dniu zajęć grupowych. Miejsce przeprowadzenia szkolenia wyjazdowego: Stadnina Koni Huculskich Gładyszów Sp. z o. o., Regietów 28, 38-315 Uście Gorlickie. W ramach organizacji ww. szkolenia Wykonawca jest zobowiązany co najmniej do: a) Zapewnienia uczestnikom warsztatów przejazdu autobusem z Grybowa do miejsca szkolenia oraz powrót do Grybowa, b) Zapewnienia sali dydaktycznej z odpowiednim wyposażeniem do prowadzenia zajęć, c) Zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia wyżywienia (obiad dwudaniowy, serwis kawowy z poczęstunkiem), d) Zapewnienia uczestnikom warsztatów, szkolenia umiejętności społecznych poprzez uczestnictwo w kuligu lub przejeździe bryczkami (w zależności od warunków pogodowych), e) Oznakowania ośrodka oraz pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL, f) Ubezpieczenia uczestników warsztatów od NW i kosztów leczenia, 3. Tematyka działań podjętych podczas warsztatów i indywidualnych porad powinna być realizowana zgodnie z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL 4. Maksymalny czas zajęć przypadających na 1 dzień warsztatów nie może przekroczyć 7 godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna równa się 45 minut). Zajęcia winny być prowadzone w dni robocze Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00. 5. Miejsce przeprowadzenia warsztatów stacjonarnych: Miasto Grybów. 6. Wykonawca odpowiada za wynajem sali dydaktycznej adekwatnej do wielkości grupy i wyposażoną w właściwy sprzęt i przedmioty niezbędne do przeprowadzenia warsztatów. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, w tym materiały szkoleniowe dla uczestników (zeszyty, długopisy, itp.). 7. Wykonawca jest zobowiązany do informowania uczestników szkolenia o sposobie finansowania Projektu DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo POKL, EFS i UE na materiałach dotyczących szkolenia. 8. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w miejscach, gdzie odbywać się będzie szkolenie plakatów i ulotek promujących projekt, o którym mowa w pkt. 4. 9. Wykonawca jest zobowiązany do Umieszczania logo POKL, EFS i UE na materiałach dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkoleń. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów stacjonarnych serwis kawowy, zimne napoje, poczęstunek oraz jeden ciepły posiłek (obiad dwudaniowy) dziennie w trakcie realizacji szkolenia. 11. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia osób skierowanych na szkolenie (ubezpieczenie NW), zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego listą uczestników, niezwłocznie po dostarczeniu listy, nie później niż przed rozpoczęciem warsztatów. W przypadku przerwania udziału przez któregoś z uczestników i skierowanie przez Zamawiającego na miejsce tej osoby kolejnego uczestnika, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć również tę osobę. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dowód ubezpieczenia w terminie do 3 dni od dnia jego dokonania 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram warsztatów zawierający w szczególności: miejsce prowadzenia warsztatów oraz terminy przeprowadzenia poszczególnych zajęć. 13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia rzetelnej dokumentacji przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów i uzyskanie kwalifikacji oraz przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. UWAGA!!! Z uwagi na brak możliwości wpisania w pkt IV.4.1) poniżej podajemy pełny adres strony internetowej zamawiającego na której dostępna jest SIWZ: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/root_Miejski+Osrodek+Pomocy+Spolecznej+w+Grybowie/Wprowadzenie/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało przeprowadzenie warsztatów lub szkoleń z zakresu kompetencji społecznych (o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia) dla grupy nie mniejszej niż 15 osób;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (na załączniku nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) Minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego potwierdzone świadectwami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego (Dz. U. 2004 nr 238 poz. 2393 ze zm.). Osoba taka winna posiadać minimum 3 lata doświadczenia w zakresie doradztwa zawodowego. b) Minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie świadczenia usług psychologicznych potwierdzonych świadectwami, o których mowa w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. 2001 nr 73 poz. 763 ze zm.). c) Minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie doradztwa prawniczego. Osoba ta powinna mieć ukończone wyższe studia prawnicze oraz posiadać tytuł magistra, wymagane jest minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie doradztwa prawniczego, a w szczególności prawa pracy i prawa rodzinnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączniku nr 2 do SIWZ) oraz udokumentuje, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, wg załączonego wzoru (zał. nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/root_Miejski+Osrodek+Pomocy+
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-330 Grybów, ul. Ogrodowa 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-330 Grybów, ul. Ogrodowa 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.