To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Grybów: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA Z ZAKRESU UMIEJĘTNOŚCI AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY
Numer ogłoszenia: 307303 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290255 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ogrodowa 4, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4452162, faks 018 4452162.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA Z ZAKRESU UMIEJĘTNOŚCI AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy dla grupy 17 osób będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego realizowanego przez OPS w 2011 roku pn.: DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem szkoleń jest nabycie przez uczestników umiejętności aktywnego poszukiwania pracy. Na zakres zamówienia składa się: 1) Zajęcia teoretyczne - 8 godzin lekcyjnych, zajęć prowadzonych metodą warsztatów szkoleniowych zrealizowane w ciągu 1 dnia. Tematyka szkolenia: a) podstawowe zagadnienia dot. rynku pracy - 1 godzina, b) proces rekrutacji i selekcji pracowników - 1 godzina, c) specyfika rozmowy kwalifikacyjnej - 1 godzina, d) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - 1,5 godziny, e) poznanie metod autoprezentacji i skutecznej komunikacji podczas prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych - 1,5 godziny, f) źródła ofert pracy: selekcja właściwych ogłoszeń rekrutacyjnych, cechy prawdziwego ogłoszenia rekrutacyjnego, rodzaje ogłoszeń umieszczanych przez pracodawców i agencje doradztwa personalnego - 2 godziny, Zajęcia teoretyczne prowadzi doradca zawodowy. 2) Praktyczna pomoc w poszukiwaniu pracy przez beneficjentów ostatecznych. Zadaniem doradcy zawodowego jest udzielenie bezpośredniego wsparcia osobom bezrobotnym podczas poszukiwania pracy, a w szczególności: a) Pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, b) Pomoc w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, c) Pomoc w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą, d) Sporządzenie wraz z każdym z beneficjentów listy minimum 3 potencjalnych pracodawców znajdujących się w odległości do 35 km. od Grybowa. Lista pracodawców winna być adekwatna do kwalifikacji poszczególnych beneficjentów. Doradca otrzymuje od kierownika projektu listę poszczególnych beneficjentów z informacją o ukończonych kursach zawodowych w ramach projektu. e) Ustalenie harmonogramu spotkań z pracodawcami dla poszczególnych beneficjentów i przekazanie go kierownikowi projektu do zatwierdzenia w terminie min. 2 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć praktycznych . f) Poinformowanie poszczególnych uczestników szkolenia o harmonogramie (terminach) zajęć praktycznych g) Umożliwienie dotarcia (dowóz beneficjentów) do wyszukanych potencjalnych pracodawców. Doradca musi dysponować samochodem osobowym, którym dowiezie uczestników projektu z pod budynku OPS w Grybowie do ustalonych wcześniej potencjalnych pracodawców. Po zakończeniu rozmów Doradca jest zobowiązany odwieźć ww. osoby z powrotem. W ciągu jednego dnia Doradca może pomagać w dotarciu do pracodawców maksymalnie 2 osobom posiadającym podobne kwalifikacje. Czas trwania ww. zajęć praktycznych powinien nie przekraczać ok. 8 godzin wraz z dojazdem. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od potencjalnego Pracodawcy potwierdzenia faktu przeprowadzenia rozmowy w sprawie ubiegania się o pracę przez uczestnika projektu. 2. Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w sobotę w dniu 03 grudnia 2011 r. w godzinach od 8:00 do 16:00. 3. Zajęcia praktyczne będą odbywać się od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych): Przedszkole samorządowe w Grybowie, ul. Leszczynowa 1. Zamawiający dysponuje salą dydaktyczną zlokalizowaną w ww. Przedszkolu, udostępnioną nieodpłatnie na potrzeby szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. W trakcie prowadzenia zajęć teoretycznych świadczona będzie opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym osób uczestniczących w projekcie. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, w tym odpowiedni sprzęt, materiały szkoleniowe dla uczestników (zeszyty, długopisy, itp.) oraz min. 17 szt. aktualnych gazet (tzn. data wydania gazety to data przeprowadzenia szkolenia), w których zamieszczone są ogłoszenia o pracę. 6. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 7. Przed terminem rozpoczęcia szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób skierowanych do odbycia szkolenia. 8. Każdego dnia trwania szkolenia musi być prowadzony dziennik zajęć teoretycznych/praktycznych zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), w którym zawarte być powinny co najmniej następujące informacje: data, ilość godzin zajęć odbytych w danym dniu, tematyka zajęć, lista obecności, podpis wykładowcy/instruktora. 9. Zagadnienia określające temat zajęć edukacyjnych powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkolenia. 10. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć, materiały piśmiennicze (zeszyt z trwale zespolonymi kartkami), oraz długopis, do przekazania których zobowiązany jest Wykonawca na własny koszt. 11. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo. 12. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem, na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 13. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 14. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. 15. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia, którzy ukończą kurs Certyfikat o ukończeniu szkolenia opatrzony w logo/dane Wykonawcy oraz logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem(podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 16. Wykonawca jest zobowiązany do informowania uczestników szkolenia o sposobie finansowania Projektu DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo POKL, EFS i UE na materiałach dotyczących szkolenia. 17. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w miejscach, gdzie odbywać się będzie szkolenie plakatów i ulotek promujących projekt, o którym mowa w pkt. 4. 18. Wykonawca jest zobowiązany do Umieszczania logo POKL, EFS i UE na materiałach dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkoleń. 19. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia serwis kawowy, zimne napoje, poczęstunek oraz jeden ciepły posiłek (obiad) dziennie w trakcie realizacji szkolenia (zajęć teoretycznych). 20. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych na szkolenie (ubezpieczenie NW), zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego listą uczestników. W przypadku przerwania udziału przez któregoś z uczestników i skierowanie przez Zamawiającego na miejsce tej osoby kolejnego uczestnika, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć również tę osobę. 21. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram szkolenia zawierający: termin przeprowadzenia zajęć teoretycznych. 22. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów i uzyskanie kwalifikacji oraz przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Małopolski Ośrodek Szkoleniowy "AKCENT" Leszek Kuś
jakie przetargi wygrała firma
Małopolski Ośrodek Szkoleniowy "AKCENT" Leszek Kuś
- Małopolski Ośrodek Szkoleniowy AKCENT Leszek Kuś, ul. Rynek 3, 38-350 Bobowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12912,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12886,00
Oferta z najniższą ceną: 12886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12886,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.34.2025 Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Białej Niżnej
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - prace adaptacyjne i modernizacyjne w mieszkaniu.
- IR.ZP.271.31.2025 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





