eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty remontowo - budowlane w Inspektoracie w Białej Podlaskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Lublin: Roboty remontowo - budowlane w Inspektoracie w Białej Podlaskiej.
Numer ogłoszenia: 30726 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w Inspektoracie w Białej Podlaskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej progu unijnego, są roboty remontowo - budowlane w Inspektoracie ZUS w Białej Podlaskiej przy ul. Sadowej 23, polegające na malowaniu pomieszczeń biurowych i wymianie wykładzin podłogowych na parterze oraz na I. i II. piętrze budynku inspektoratu. Ponadto zakres zamówienia obejmuje wymianę istniejących wykładzin podłogowych na niepalne w składnicach akt. Zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Przedmiar Robót nr 1 oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) nr 45000000-7.1, 45431000 - 7.1 i 45432111-5.1 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 45000000-7 - roboty budowlane, 45431000 - 7 - kładzenie płytek, 45432111-5- prace dotyczące układania elastycznych wykładzin podłogowych. 3. POLSKIE NORMY: zawarte w STWiORB 4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia - 90 dni od daty zawarcia umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, co udokumentują złożeniem stosownego oświadczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument ten składa każdy ze wspólników. W przypadku wykonawców zagranicznych zamiast tego dokumentu wykonawca składa dokument zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich mogą być te dokumenty składane . 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedstawią dokument stwierdzający, że osoba pełniąca rolę kierownika robót posiada uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają przepisy dotyczące przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 1.3. Spełnią warunki dodatkowe określone w SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 z oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według załącznika nr 2; II. Wymagane dokumenty od wykonawcy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokument stwierdzający , że osoba, która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa., 3) W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę (w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), poza dokumentem wymienionymi w pkt. I.1) i II.1) , który winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofert , do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo udzielone przez członków konsorcjum jednemu podmiotowi upoważnionemu do reprezentowania konsorcjum w niniejszym postępowaniu. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. II. 1) składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pok. nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji określone są w Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 14.02.2008r.) do upływu terminu składania ofert. 3. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C, fax: (0- 81) 535-77-94. 5. Termin otwarcia ofert - dnia 07.03. 2008r. o godzinie 09:30 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.