Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Dębica: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMU IT
Numer ogłoszenia: 307169 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy , ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6809100, faks 014 6809103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMU IT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMU IT obejmuje: 1) dostawę sprzętu (przełączniki LAN z 48 portami - szt. 3, router, serwery - szt. 2, przełącznik 8 portowy, system backupu i archiwizacji danych); 2) dostawę oprogramowania (MS Windows Svr Std 2008 - szt. 3, MS SQL Svr Standard Edtn 2005, MS Exchange Svr 2007); 3) instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania; 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej; 5) przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia pracowników PUP w zakresie dotyczącym obsługi sprzętu i zainstalowanego oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.81.10.00 - System poczty elektronicznej 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: 1) Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali minimum trzy dostawy wraz z instalacją sprzętu dla systemu IT odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za pracę podobną Zamawiający uzna realizację zamówienia o wartości min 120 000 zł brutto. 2) Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w zakresie oferowanego sprzętu i oprogramowania - autoryzowany/certyfikowany przedstawiciel, b) w zakresie szkoleń - autoryzowany/certyfikowany wykładowca/trener. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych poniżej musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia minimum trzech dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3a do SIWZ). 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 3b do SIWZ). W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu wystawienia j. w.). 3. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej obustronnie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20 - p.17 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębica w ramach zadania: ,,Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego" - etap II.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez rozbudowę parku w Stobiernej".
- Zakup z dostawą i montażem mebli biurowych oraz zakup z dostawą krzeseł i foteli do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- "Usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy"
- Przebudowa instalacji c.o. w leśniczówce Berdech i w leśniczówce Jawornik
- Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Zawada - w ramach zadania "Budowa dróg dojazdowych D3 i D4 do terenów inwestycyjnych w Zawadzie".
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego".
- "Świadczenie usługi kierownika merytorycznego w ramach szkolenia Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży"
- "Świadczenie usługi kierownika naukowego w ramach szkolenia z Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 1"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Ińsko wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Szkolenie Podstawy prawne działania grup diagnostyczno - pomocowej oraz prowadzenia procedury Niebieskiej Karty.
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.