eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Kraków: 12/2011
Numer ogłoszenia: 307136 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie , ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4553700, faks 12 4553718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 12/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Węzła Łączności w Krakowie z podziałem na części: Część nr 1: 1.- notebook: - ilość 55 sztuk, - Minimalne parametry techniczne zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. CPV: 30213100-6 Część nr 2: - oprogramowanie komputerowe: - Microsoft MS Office Pro 2010 Polish (PKC) (269-14850) - ilość 62 szt., - Norton AntiVirus 2011 PL BOX 5Users 1Y - ilość 16 szt., - Norton Internet Security 2011 BOX PL 3 Users 1Y - ilość 7 szt. CPV: 72268000-1 Część nr 3: - urządzenia biurowe: - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - ilość 6 szt., - Drukarka laserowa kolorowa A4 - ilość 15 szt., - Drukarka kolorowa A4 do laptopa - ilość 4 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - ilość 8 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne cyfrowe, kolorowe - 6 szt., - Drukarka igłowa - 1 szt. - Minimalne parametry techniczne dla poszczególnych urządzeń zawarto w załączniku nr 4A do SIWZ. CPV: 30232100-5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 72.26.80.00-1, 30.23.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia - 8 100 zł. ( cz. nr 1 - 4 000,00 zł., cz. nr 2 - 2 500,00 zł., cz. nr 3 - 1 600,00 zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie dostawy ww. wyrobów lub urządzeń na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części nr 1 - 170 000 zł brutto, b) dla części nr 2 - 100 000 zł brutto, c) dla części nr 3 - 65 000 zł brutto, - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do SIWZ. - Wykażą że wykonali ww. dostawę należycie, przez przedstawienie pisemnych potwierdzeń przez Zamawiających dla których zrealizowali zamówienie. - Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, to zobowiązany jest wykazać dostawy dla tych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Polisy - a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - dla części nr 1 na 100 000 zł, - dla części nr 2 na 50 000 zł, - dla części nr 3 na 40 000 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, to zobowiązany jest wykazać się łączną kwotą dla tych części. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie, ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków, pokój nr 136, tel. 12 455 36 61..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie, ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków, pokój nr 113, tel. 12 455 37 20, fax. 12 455 37 18..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup notebook..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.- notebook: - ilość 55 sztuk, - Minimalne parametry techniczne zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - oprogramowanie komputerowe: - Microsoft MS Office Pro 2010 Polish (PKC) (269-14850) - ilość 62 szt., - Norton AntiVirus 2011 PL BOX 5Users 1Y - ilość 16 szt., - Norton Internet Security 2011 BOX PL 3 Users 1Y - ilość 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup urządzeń biurowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - urządzenia biurowe: - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - ilość 6 szt., - Drukarka laserowa kolorowa A4 - ilość 15 szt., - Drukarka kolorowa A4 do laptopa - ilość 4 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - ilość 8 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne cyfrowe, kolorowe - 6 szt., - Drukarka igłowa - 1 szt. - Minimalne parametry techniczne dla poszczególnych urządzeń zawarto w załączniku nr 4A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.