eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyndostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-12

POZYCJA 30711

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Józef Tatol, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5224355, fax 089 5224345, e-mail: zamowienia.publiczne@warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji, Józef Tatol, ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 522 43 55, fax (089) 522 43 45, e-mail: zpol@warminsko-mazurska.policja.gov.pl, www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Polcji, Józef Tatol, ul. Pstrowskeigo 3, 10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 522 43 55, fax (089) 522 43 45, e-mail: zpol@warminsko-mazurska.policja.gov.pl, www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8 - Wydział Łączności i Informatyki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. dostawa 51szt. zestawów komputerowych(komputery,drukarki,skanery wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional OEM z SP 2 lub nowszą wersją,pakietem biurowym Microsoft Office 2003 SBE PL OEM z SP lub nowszą wersją,programem antywirusowym i licencjami na oprogramowanie, 2. dostawa wraz z instalacją i konfiguracją: a) serwera poczty internetowej, b)serwera internetowego portalu informacyjnego WWW, c) serwera DNS - Dostarczone serwery winny zawierać system operacyjny RedHat Linux 4.0 ES,EM64T i licencję na oprogramowanie. 3.Przeprowadzenie, w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, szkolenia 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi serwerów w terminie 7 dni od daty ich przekazania i instalacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, sprzętu komputerowego o wartości powyżej 200 000,00 złotych każda, z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 51 sztuk zestawów komputerowych, serwera poczty internetowej, serwera internetowego portalu informacyjnego WWW, serwera DNS. Przeprowadzenie szkolenia 4 pracowników w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie formularza ofertowego wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do Wykonania zamówienia przedstawi; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krószy-w tym okresie, sprzętu komputerowego o wartości powyżej 200 000,00 złotych każda, z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające,że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. W celu potwierdzenia,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedstawi: - kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości odpowiadającej wartości nie mniejszej niż 43 000,00 złotych (10% wartości szacunkowej zamówienia), aktualny na okres wykonania zamówienia, a w przypadku,gdy okres ten jest krószy, oprócz polisy -pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres dostaw i dostarczenia jegio kopii Zamawiającemu w terminie 3 dni przed upływem tego terminu. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu wykonawca składa nastepujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -koncesji,zezwolenia lub licencji,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -dokumentów stwierdzających,że osoby,które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia,jeżli ustawy nakładją obowiązek posiadania takich uprawnień, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznaczne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, -zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłącaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - dokument potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto na ofertę składają się następujące dokumenty: -przygotowany zgodnie ze wzorem i załączony do SIWZ Formularz oferty, -przygotowane zgodnie ze wzorem i załączone do SIWZ Oświadczenie nr 1, - przygotowany zgodnie ze wzorem i załączony do SIWZ Formularz cenowy wraz z podaniem szczegółowych danych technicznych sprzętu komputerowego, listą zainstalowanego oprogramowania, -ww. wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzajace,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, -oświadczenie, w któych Wykonawca potwierdza,że jest związany ofertą przez okres 30 dni, -przygotowany zgodnie ze wzorem i załączony do SIWZ Uzupełniony Projekt Umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: -7,00 zł dla Wykonawcy odbierającego SIWZ w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8, pokój, nr 6 -płatne gotówką w kasie od godz. 10:30 do 13:30, -14,00 zł dla Wykonawcy otrzymującego SIWZ pocztą-płatne z góry przelewem na konto Zamawiającego:65 1020 3541 0000 5602 0091 0323-do wniosku o SIWZ należy załączyć potwierdzenie dokonania zapłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 13:30, Olsztyn, ul. Pstrowskiego 3, blok nr 27, pokój nr 106a.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Rozwój e-usług publicznych i e-komunikacji między społecznościa regionu a Policją województwa warminsko-mazurskiego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.