eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Sztuki w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Szczecin: Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Sztuki w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 307093 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie , plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 880 033 003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Sztuki w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Akademii Sztuki w Szczecinie - zwanych dalej również Instrumentami i akcesoriami. W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie Zamawiającemu instrumentów i akcesoriów wraz z ich wypakowaniem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje 5 części: część I - Akordeony, część II - Organy cyfrowe, część III - Kontrabasy, część IV - Oboje, część V - Akcesoria muzyczne Szczegółowy zakres oraz opis techniczny instrumentów i akcesoriów, w tym miejsce dostawy określa Załącznik nr 1 specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.32.17.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale V ust. 1 pkt 2) specyfikacji zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli: 1) Wykonawca składający ofertę na którąkolwiek z części I, II, III lub IV potwierdzi Zamawiającemu fakt wykonania co najmniej jednej dostawy instrumentów muzycznych, wykonawca składający ofertę na część V, potwierdzi Zamawiającemu fakt wykonania co najmniej jednej dostawy instrumentów muzycznych lub produktów o podobnym charakterze spełniających następujące warunki: a) Każda z dostaw stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na dostawie instrumentów muzycznych, a przypadku części V polegała na dostawie instrumentów muzycznych lub produktów o podobnym charakterze; b) Każda z dostaw wykonana została (zakończona) a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); c) Każda z dostaw została wykonana prawidłowo zgodnie z zawartą umową; d) Każda z dostaw, o których mowa w niniejszym punkcie lit. a - c) były o wartości nie mniejszej niż równowartość 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2) Przez wartość, o której mowa w pkt 1 lit. d) niniejszego ustępu Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty z tytułu wykonania umowy o dostawę, wraz z należnościami publicznoprawnymi w tym podatkiem VAT. 3) Przez instrumenty muzyczne, o których mowa w pkt 1 lit a) niniejszego ustępu Zamawiający będzie rozumiał - jakiekolwiek instrumenty muzyczne. Przez produkty o podobnym charakterze Zamawiający będzie rozumiał jakiekolwiek instrumenty muzyczne lub produkty o podobnym charakterze np. pulpity, stołki i inne akcesoria pomocnicze muzyczne podobne do przedmiotu zamówienia obejmującego część V zamówienia. 4) Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 2 niniejszego działu, dostawy wymagane na podstawie pkt 1 - 3) niniejszego ustępu będą dostawami wykonanymi przez Wykonawcę (ocena Zamawiającego dokonywana będzie w oparciu o wyłączne zasoby Wykonawcy), przy czym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączne zasoby dostaw Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania faktu wykonania wymaganych dostaw, uzna również potwierdzenie ich wykonania tylko przez niektórych, wszystkich łącznie, lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Potwierdzenie wykonania dostaw, stosownie do wymagań pkt 1 - 4) niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VII ust. 1 specyfikacji. Jeżeli kwota wartości wymaganych dostaw na wskazanych dokumentach będzie wyrażona w walucie obcej, dla dokonania oceny spełnienia wymogów wartościowych wskazanych w ust 1 pkt 1 lit d) oraz pkt 2) niniejszego ustępu, Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru dostawy przez jej odbiorcę. 6) Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w dziale VII ust. 2 specyfikacji. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6) niniejszego ustępu zostaną złożone Zamawiającemu najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach, zakresie oraz w sposób wynikający z treści art. 26 ust. 3 PZP) zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 - 7) niniejszego ustępu zostaną złożone Zamawiającemu z uwzględnieniem właściwych dla danego dokumentu postanowień (w tym postanowień co do formy w jakiej dokumenty mają być złożone) wskazanych w dziale VII ust. 5 - 9 specyfikacji. 9) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, Wykonawca - a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - żaden z Wykonawców, nie złoży Zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuki w Szczecinie, pl. Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Akademia Sztuki w Szczecinie, pl. Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, pokój 108, I piętro, Sekretariat Rektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akordeony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akordeon koncertowy-guzikowy - 1 szt Akordeon koncertowy-klawiszowy - 1 szt Akordeon koncertowy-basowy-klawiszowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organy cyfrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organy cyfrowe - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kontrabasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrabas do gry solowej - 1 szt Kontrabas do gry orkiestrowej - 2 szt Zamawiający zastrzega konieczność wyboru każdego z instrumentów i smyczków z co najmniej 7 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oboje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oboje d-amore - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria muzyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orkiestrowy pulpit do nut - 110 szt Orkiestrowy pulpit do nut z półką na akcesoria - 10 szt Dyrygencki pulpit orkiestrowy do nut - 1 szt Dyrygencki pulpit orkiestrowy do nut z półką na akcesoria - 1 szt Wózek transportowy do pulpitów - 1 szt Stołek dyrygencko-kontrabasowy - 4 szt Statyw do kontrabasu - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.