eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyDostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych oraz szkła laboratoryjnego i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Puławy: Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych oraz szkła laboratoryjnego i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 30704 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy , Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8893000, faks 081 8862595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych oraz szkła laboratoryjnego i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych oraz szkła laboratoryjnego i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na zadania. W przypadku zadania nr 1, Zamawiający wymaga dostawy sukcesywnej w 5 transzach wg następującego harmonogramu: - I TRANSZA - 10 opakowań po 20 płytek - do 15.03.2016r. - II TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - III TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - IV TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - V TRANSZA - 4 opakowania po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostarczenia transzy, o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 4 tygodni od planowanej dostawy. Dla pozostałych zadań, Zamawiający wymaga jednorazowej dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia więcej niż jednego zamówienia w ramach jednego zadania, jednakże wszystkie produkty należy wysłać jedną dostawą..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7, 38.00.00.00-5, 14.82.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwet.pulawy.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przetargi@piwet.pulawy.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 12:30, miejsce: Kancelaria PIWet-PIB, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - odczynniki laboratoryjne wg kat. BioMerieux lub równoważne - wymagana dostawa sukcesywna w 5 transzach zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - odczynniki laboratoryjne wg kat. BioMerieux lub równoważne - wymagana dostawa sukcesywna w 5 transzach zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ: - I TRANSZA - 10 opakowań po 20 płytek - do 15.03.2016r. - II TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - III TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - IV TRANSZA - 7 opakowań po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. - V TRANSZA - 4 opakowania po 20 płytek - min. 3 tygodnie od poprzedniej dostawy, jednakże przed upływem ważności partii dostarczonej w poprzedniej transzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostarczenia transzy, o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 4 tygodni od planowanej dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 odczynniki laboratoryjne wg kat. MAR-FOUR lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 odczynniki laboratoryjne wg kat. MAR-FOUR lub równoważne - jednorazowa dostawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.