eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › REMONTY BUDOWLANE - REMONT TOALETY NA I i II PIĘTRZE (POMIESZCZENIE NR 144 I 235) W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KOSZALINIE UL. WARYŃSKIEGO 7. ZNAK SPRAWY ZP/SO/6/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Koszalin: REMONTY BUDOWLANE - REMONT TOALETY NA I i II PIĘTRZE (POMIESZCZENIE NR 144 I 235) W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KOSZALINIE UL. WARYŃSKIEGO 7. ZNAK SPRAWY ZP/SO/6/2010.
Numer ogłoszenia: 307047 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270023 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY BUDOWLANE - REMONT TOALETY NA I i II PIĘTRZE (POMIESZCZENIE NR 144 I 235) W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KOSZALINIE UL. WARYŃSKIEGO 7. ZNAK SPRAWY ZP/SO/6/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane - remont toalety na I i II piętrze (pomieszczenie nr 144 i 235) w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7 Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Remont toalet polega na: 1) Demontażu zużytych urządzeń sanitarnych, skuciu starych tynków i glazury, wyburzeniu ścianek działowych. 2) Wykonaniu nowego podziału kabin sanitarnych, położeniu izolacji i wylaniu posadzek. 3) Wykonaniu nowych podejść wodno - kanalizacyjnych i położeniu instalacji elektryczno oświetleniowej. 4) Położeniu tynków, glazury, terakoty na posadzce i ścianach. 5) Montażu urządzeń sanitarnych, grzejnika i oświetlenia. Wymagania dotyczące właściwości zastosowanych materiałów. Wykonawca jest odpowiedzialny za rodzaj i jakość wszystkich materiałów, elementów budowlanych oraz urządzeń wbudowywanych i instalowanych w trakcie realizacji zamówienia. Muszą one odpowiadać wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. nr 89/1994, poz. 414 z późniejszymi zm.). Wykonawca przy realizacji zamówienia zastosuje materiały i urządzenia o podwyższonym standardzie jakościowym. Można stosować materiały produkcji krajowej i zagranicznej. Powierzchnia stosowanych płytek ceramicznych na posadzkę powinna charakteryzować się wysoką twardością (klasa V, zastosowanie w obiektach użyteczności publicznej). Płytki powinny być odporne na zadrapania, zarysowania, zużycie podczas chodzenia, odporne na ścieranie, zaplamienia i czynniki chemiczne. Zastosowane płytki powinny mieć powierzchnie strukturalną, antypoślizgową. Płytka ceramiczna ścienna o grubości od 0,5 cm do 0,7 cm i wymiarach 20 x 50 cm. Kolorystyka glazury i blatu z konstrukcją wsporczą pod umywalki będzie ustalona z Zamawiającym na etapie wykonania, w oparciu o załączoną aranżację pomieszczenia. Wszystkie materiały stosowane do realizacji zamówienia w chwili dostawy na budowę muszą posiadać odpowiednie ważne certyfikaty zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz atesty higieniczne. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej pomieszczenia po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (Sekcja Inwestycji - tel. 94 34 28 744). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - kosztorysy nakładcze, - aranżacje pomieszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE KRZYSZTOF ŚWIERSKI, UL. MARII LUDWIKI 3/1, 75-059 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96768,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105521,78

  • Oferta z najniższą ceną: 105521,78 / Oferta z najwyższą ceną: 119999,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.